וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 111: מי צריך כפיפות בטן? האיש ש"השתיל" ריבועים בבטן

8.9.2016 / 0:00

פרדי מרקורי סוף סוף פורץ את גבולות כדור הארץ ומגיע לחלל, תאומים בריטיים עברו שיימינג מכוער, שחקן הבייסבול שהתמכר ל"חברים" והניתוח הביזארי של "בובת קן האנושית". חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: בשבילי הכוכב זה אתה

השבוע צוין יום הולדתו ה-70 של פרדי מרקורי, ורגע לפני שהחברים שלו מקווין מגיעים לארץ, הם התפנו לחגוג את המאורע. הגדיל לעשות הגיטריסט בריאן מיי, שבזמנו הפנוי הוא גם דוקטור לאסטרופיזיקה, שהכריז בשם האיגוד האסטרונומי הבינלאומי על אסטרואיד שיישא את שמו של מרקורי. לצערנו, כוכב הלכת עדיין תקוע עם השם המבאס "חמה" ולא "פרדי", אבל האסטרואיד שהיה ידוע בעבר כ-17473 ייקרא מעתה "פרדימרקורי" על שמו של המוזיקאי האגדי. תמיד ידענו שהוא כוכב, אבל עכשיו זה רשמי.

מקום 4: 16 לא-כזה-מתוק

בארי וטוני דרואיט-בארלו הם זוג הגייז הראשון באנגליה שהביא ילדים לעולם, התאומים אספן וסאפרון, שנולדו בהליך פונדקאות. השבוע הם חגגו את יום הולדתם ה-16, והתראיינו לכבודו בתכנית בוקר בריטית. בזמן שידור הריאיון ולאחריו זכו השניים לתגובות לא-נעימות מצד הצופים, ששמו עצמם כפרשנים למצבם הנפשי של התאומים. להזכירכם, מדובר בסך הכל בשני טינאייג'רים עם אפס ניסיון בריאיונות, אבל גולשים רבים סברו כי הם לא נראים להם מאושרים. למה? כי הם לא חייכו. ובכל זאת, רק סראפון קיבלה ציוצים קלאסיים מעדות ה"למה את לא מחייכת?". איך לאנשים יש כוח להיות כאלה מציקים על הבוקר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרואיט-בארלו אספן וספארו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: שחקן הבייסבול שהתמכר ל"חברים"

לכל אחד יש את השיר, או השירים, שמכניסים בו מוטיביציה. למוזיקה יש דרך להעביר אותנו ממצב רגשי אחד למשנהו בפרק זמן קצרצר, ובין אתם מנתחי מוח או סטנדאפיסטים, אתם עשויים למצוא את עצמכם מטעינים את עצמכם באמצעות שיר כזה או אחר. גם ספורטאים עושים את זה, והשבוע קלטה התקשורת את ווילמר פלורס מהניו-יורק מטס עולה לחבוט לצלילי שיר הפתיחה של "חברים". הספורטאי בן ה-25 סיפר שהתמכר לסדרה לפני ארבע שנים, ומאז לא יכול להפסיק לצפות בה. לאור התלהבות הקהל מהשיר - בחייאת נו, זה שיר עם מחיאות כפיים. ברור שהקהל יתלהב - הוא הבטיח שימשיך להשתמש בו גם במשחקים הבאים. בקצב הזה הוא עוז יזכה ב"גביע הגלר".

מקום 2: חצי-כוח

גו גו פאוור ריינג'רס? יותר כמו לא לא פאוור ריינג'רס! השבוע גילינו שחברי הקאסט המקורי ייעדרו מהסרט החדש המבוסס על סדרת הטלוויזיה המיתולוגית. אפילו להופעת אורח לא הזמינו אותם. ממש לא מגניב מצד ההפקה להשאיר בחוץ שמות גדולים כמו הריינג'ר השחור או הריינג'רית הוורודה, שאף אחד לא ממש יודע איך קוראים להם וגם לא זוכר איך הם נראים, אבל אם יש סיבה להתלונן, תהיו בטוחים שג'אנקית תהיה שם. במציאות קולנועית וטלוויזיונית שכולה המשכונים, עיבודים מחודשים ושאר כינויים מכובסים לעובדה שלאף אחד אין כוח לספר לנו סיפורים חדשים, המחווה הכי מינימלית ומקובלת היא לכל הפחות קריצה ליצירה המקורית (שאף היא בעצמה התבססה באופן חלקי על סדרה יפנית). חושבים שתקנו אותנו בעזרת בריאן קרנסטון בתפקיד זורדון? אתם טועים. תביאו את טומי הריינג'ר הלבן או שמחרימים לכם את הסרט.

מקום 1: מקסימום הצלחה במינימום השקעה

ג'סטין ג'דליקה התפרסם בתור "בובת קן האנושית", לצד הברבי האנושית פיקסי פוקס. על מנת להשיג את המראה המיוחל עבר ג'דליקה מאות הליכים קוסמטיים, האחרון שבהם רק לפני שבועות אחדים. מדובר בהליך חדשני ליצירת קוביות בבטן וג'דליקה הוא הראשון בעולם לעבור אותו. "לראשונה בהיסטוריה, אפשר להיראות כמו פריק של כושר מבלי לעשות כפיפת בטן אחת!", הצהיר המנתח הפלסטי של ג'דליקה. מיליון כפיפות בטן נשמעות כמו אופציה עדיפה על פני הליך הבלהות הזה. יש לנו הרגשה שג'דליקה הוא אולי הראשון שעבר אותו, אבל בטח לא האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully