וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ליידי גאגא וגיטרה נכנסו לפאב

9.9.2016 / 9:48

ליידי גאגא שוברת שתיקה ומשחררת סינגל ראשון מתוך האלבום החדש שלה וטריילר ראשון למותחן החדש של בן אפלק. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הסופ"ש

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "באטמן נגד סופרמן")

seperator

יום שבת, 21:10 - לחם הפין הגדול

אין דרך טובה יותר לפתוח את השבוע החדש מלהתמקד במבוכה הגדולה שחווה מתמודד בגרסה הבריטית של "בייק אוף" במסגרת ספיישל הלחם ששודר התוכנית. המתמודד טום החליט לאפות לחם אגוזים ואוכמניות בצורת פטישו של ת'ור ולכאורה, הכל היה בסדר גמור עם הכנת המאפה. עד שמגישת התוכנית הצביעה על דמיון מסוים בין הלחם ובין איבר מין מאוד מסוים.

כמובן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:37 - סלין דיון מתאוששת

סלין דיון ממשיכה להתמודד עם הטרגדיה המשפחתית שפקדה אותה לפני שלושה חודשים עם מות בעלה ואחיה ומשחררת את השיר "Recovering".

בחודש יוני כאמור, מתו בעלה ואחיה של דיון. מותו של דניאל דיון בעקבות מחלת הסרטן התרחש יומיים לאחר שרנה אנג'ליל, בעלה של דיון, מת גם הוא בעקבות מחלת הסרטן. דיון בת ה-47 ואנג'ליל הכירו בשנת 1980 כאשר סלין היתה בת 12 בלבד, אז אמה פנתה לאנג'ליל, שהיה סוכן מוזיקה שהוקסם מקולה של הילדה, שייקח אותה ויקדם את הקריירה המוזיקלית שלה מספר שנים לאחר מכן השניים לקחו את הקשר המקצועי צעד אחד קדימה ועברו לנהל קשר רומנטי, בשנת 1994 השניים נישאו ואחרי שנים של טיפולי פוריות הם הפכו הורים לשלושה ילדים. בקיץ שעבר סיפרה דיון בריאיון ל-"USA Today" כי בעלה ביקש למות בזרועותיה.

14:00 - הטריילר של טימברלייק

ימים ספורים לפני ש-"Justin Timberlake and the Tennessee Kids", הדוקו שמתעד את שתי ההופעות האחרונות בסיבוב ההופעות של ג'סטין טימברלייק, יציג בפסטיבל טורונטו - מגיע הטריילר הרשמי. על בימוי הדוקו אחראי הבמאי זוכה האוסקר ג'ונתן דמי.

"Justin Timberlake and the Tennessee Kids" יגיע גם לנטפליקס ב-12 באוקטובר.

יום שישי, 17:16 - אואזיס כמו שלא שמעתם אותה מעולם

המהדורה החגיגית החדשה של "Be Here Now", אחד האלבומים הגדולים של אואזיס, תכלול גם רצועות שלא נשמעו מעולם וביניהן - גרסת דמו ללהיט "Don't Go Away" שהוקלטה בתחילת שנת 1996 באי מוסטיק שבאיים הקאריביים.

וזו הגרסה המוכרת:

17:09 - ג'ו מנגניילו יהיה רשע

ואם כבר מחזורים, כעת אפשר לספר שג'ו מנגניילו ייכנס לחליפתו המאיימת של Deathstroke, הנבל הגדול שינסה להרוג את באטמן בסרט הבא בסדרה. Deathstroke הוא אחד הארכי-נבלים הידועים לשמצה ביקום של DC. הוא כבר כיכב בסדרות טלוויזיה וכן במשחקי וידאו. עם זאת, טרם ראינו אותו על המסך הגדול. בשלב זה לא ברור האם מנגניילו יופיע גם בסרט "ליגת הצדק".

17:04 - גל גדות ממחזרת

בזמן שכולנו מנסים לשכוח את הפיאסקו שהוא "באטמן נגד סופרמן", גל גדות דווקא דוהרת על הרגעים שבהם הופיעה בסרט. וזה בדיוק מה שעשתה כששיתפה בטוויטר תמונה מאחורי הקלעים שתיעדה את אחת מסצנות הקרב שבהן השתתפה.

כה מרגש.

12:22 - בן אפלק מידרדר לחיי פשע

חובבי קולנוע ברחבי העולם קיבלו הצצה ראשונה ואלימה במיוחד ל-"Live By Night", המותחן החדש בכיכובו ובבימויו של בן אפלק שעתיד לצאת בתחילת 2017. הסרט, שמבוסס על ספרו של דניס להאן באותו השם, עוקב אחרי אדם בשנות ה-20 של המאה הקודמת שמידרדר לחיי פשע. ספרו של להאן זכה בפרס הרומן הטוב ביותר בשנת 2013 במסגרת חלוקת הפרסים על שם אדגר אלן פו לספרי מתח ומסתורין מטעם אגודת כותבי התעלומות של אמריקה. אפלק לא הסתפק בבימוי ובמשחק ואף עיבד את התסריט וגם הפיק את הסרט לצד לאונרדו דיקפריו. עוד משתתפים בסרט: זואי סלדנה, כריס מסינה, ברנדן גליסון וסיינה מילר.

10:02 - האשליה של ליידי גאגא

האם זהו קאמבק השנה? ליידי גאגא שחררה הבוקר (שישי) את "Perfect Illusion", סינגל ראשון מתוך אלבומה החמישי שעתיד לצאת בקרוב. "Perfect Illusion" מגיע שלוש שנים לאחר האלבום "Artpop" ושנתיים לאחר האלבום המשותף עם טוני בנט.

על הפקת "Perfect Illusion" אמונים גאגא, מארק רונסון, בלאדפופ וקווין פרקר מטיים אימפלה. רונסון אף גילה בריאיון לפני כמה חודשים שבמסגרת העבודה על החומרים החדשים, גאגא אף ניגנה בגיטרה בעצמה ושנגינתה של הזמרת מעניקה נופך אותנטי ליצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully