וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה חן חוזרת לבמה ומרגיעה: "הכל טוב, אני שמחה נורא"

14.9.2016 / 6:53

אחרי קמפיין הרשת שקרא להעסקתה, שולה חן סיפרה לוואלה! תרבות איך התחושה לשחק ב"אופס הילדים התכווצו", מופע ילדים חדש לצד ציפי שביט. שביט מנגד הסבירה מדוע להיות בת 70 זה דווקא נפלא

כתב: איתמר חדד, צילום: דייב שחר, עריכה: נטלי זברו

בחודש שאחרי הקמפיין שרץ עבורה ברשתות החברתיות, שולה חן מככבת בהפקת חנוכה חדשה ומספרת בשיחה עם וואלה! תרבות כי "הכל טוב". בקמפיין שכותרתו "רוצים את שולה חן על הבמה ועל המסך" שיתפו מאות גולשים פוסט הקורא להעסקתה של הזמרת והשחקנית המוערכת. כעת חן בת ה-69 כבר מתכוננת במרץ למופע ילדים שיעלה בחנוכה - "אופס הילדים התכווצו", שם תעמוד על הבמה לצד ציפי שביט. השתיים ייפגשו 35 שנה בדיוק לאחר שכיכבו יחד בפסטיבל שירי הילדים המיתולוגי של 1981, אז זכתה חן עם השיר "אמא".

"הקמפיין לא היה ביוזמתי, מישהי הלכה ופרסמה. זה שיצא מזה הצגה זה נהדר, אנשים עשו שייר ויצא מזה דבר נהדר", תיארה חן בשיחה על סט הצילומים למופע. "אני מופיעה, הופעתי בחודש האחרון ארבע פעמים גם לפני הקמפיין הזה. הכל בסדר, באמת, שלא יחשבו שאני מסכנה. אני שמחה נורא".

במופע ישתתפו גם יובל המבולבל (שאף אחראי לכתיבתו) ומיכל הקטנה, שסיפרה על הקשר המיוחד שלה לציפי: "אני בכלל מרגישה שאני המשך שלה, שכשאילו שאלוקים ברא אותי הוא חשב עליה". כאשר שאלנו את שביט עצמה איך היא מרגישה עם העובדה שבעוד חצי שנה ימלאו לה 70 שנים, היא בחרה להשיב בהומור האופייני לה: "כשצ'רצ'יל היה בן 90, שאלו אותו 'איך אתה מרגיש היום?' הוא ענה: 'בהתחשב באלטרנטיבות? נפלא'". צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully