וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת מלתחה מביכה לדוגמנית התחתונים בשידור חי

18.9.2016 / 8:18

דוגמנית שהציגה סט חדש של תחתונים מחטבים בשידור חי בערוץ הקניות הבריטי, ובלי לשים לב חשפה לצופים משהו שהיום היא בוודאי מתחרטת עליו. תראו מה קרה שם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

QVC

מאות אלפי הצופים הנלהבים בערוץ הקניות - זאת אומרת, עשרות הצופים המשועממים בערוץ הקניות - לא ידעו איך להתמודד עם המראות הקשים שהוצגו לנגד עיניהם על המסך, כשדוגמנית תחתונים חשפה בפניהם תאונת מלתחה מביכה במיוחד. ערוץ הקניות הבריטי, שמסקרן בעיקר קשישים ועקרות בית חסרות מעש, עלה השבוע לכותרות בזכות דוגמנית תחתונים שדיגמנה סט חדש של תחתונים מחטבים - והציגה לצופים מקרה קשה במיוחד של "בוהן גמל". רק לא זה!

תאונת מלתחה בערוץ הקניות. צילום מסך
יו, תראו, יש גמל בערוץ הקניות! אה לא, זאת דוגמנית תחתונים/צילום מסך

הדוגמנית האלמונית דיגמנה בתחתונים גבוהים וצמודים מדי שהבליטו את איבר המין שלה ויצרו - מה שנקרא בסלנג האמריקאי -Cameltoe - "בוהן גמל". בעוד שהגברים הצופים בערוץ (מי אתם?) בוודאי נהנו מהמראה המלבב, היו כמה שלא הבינו על מה כל המהומה, "ממתי 'בוהן גמל' נחשב לתאונת מלתחה?" כתב אחד הצופים בתגובה לקטע, שפורסם מאוחר יותר בערוץ היוטיוב Babes of Britain וזכה ליותר מ-63 אלף צפיות. לכל המעוניינים, התחתונים הנפלאים האלה מוצעים במחיר של 25 ליש"ט (כ-125 שקלים). רק כשאתם מזמינים, שימו לב למידה.

עוד באותו נושא

מה יהיה הסוף? חזאית נוספת סבלה מתאונת מלתחה בשידור חי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully