וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך הגיבה הדוגמנית לתקלת מלתחה סופר מביכה בטלוויזיה

1.10.2016 / 6:37

ערוץ הקניות שוב בכותרות והפעם בזכות דוגמנית מחטבים שסבלה מבריוני רשת, אחרי שהקור באולפן הבליט אצלה שני דברים שקשה היה להתעלם מהם. התגובה שלה היא פרייסלס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

QVC

ערוץ הקניות האמריקני חזר להיות מעניין לאחרונה, אם הוא אי פעם היה כזה. רק בתחילת השבוע סיפרנו לכם על דוגמנית הלבשה תחתונה שהציגה תאונת מלתחה מביכה הכוללת תחתונים מחטבים צמודים מדי ו"בוהן גמל" בולט מדי - והנה זה קורה שוב עם דוגמנית אחרת של ערוץ הקניות QVC שמעוררת סערה ברשת, לאחר שהמחטב שלבשה הבליט בטעות את הפטמות שלה. המזגן באולפן כנראה גם הוסיף לעניין.

תקלת מלתחה בערוץ הקניות. צילום מסך
תאונת מלתחה לא הצליחה להביך את הדוגמנית/צילום מסך

טרולים ברשת קטלו את הדוגמנית לאחר שבגד הגוף שלה עורר מבוכה אצל צופי הערוץ המבוגרים, שאמורים כבר להתרגל למראות האלה. סמי מארש-ווייד, שמדגמנת באופן קבוע בערוץ, לא נותרה חייבת ושיגרה תגובה מעניינת לכל אותם "מוטרדים". כמו מלכה אמיתית היא הגיבה באדישות מפתיעה - ויתרה על פוסט תגובה זועם ופשוט צייצה בחזרה את האייטמים שדיווחו על תקלת המלתחה שלה מבלי להוסיף מילה. "אם אתה לא יכול לנצח אותם, תצטרף אליהם" (באנגלית זה נשמע טוב יותר).

הקטע עלה ליוטיוב בשבוע שעבר וצבר יותר מ-300 אלף צפיות ואלפי תגובות - בעיקר מגברים - בהן לא חסכו את דעתם על גזרתה של הדוגמנית וכמובן - על הפטמות שלה. רק מעטים בחרו לפרגן לה. אנחנו בקבוצת המפרגנים.

עוד באותו נושא

תאונת מלתחה מביכה לדוגמנית התחתונים בשידור חי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully