וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צירוף מקרים": האם דיוויד בואי התאבד?

18.9.2016 / 16:07

במאמר שפורסם ב"דיילי מייל" נטען כי הזמר שחלה בסרטן לא מת כתוצאה ממחלתו, כי אם מבחירתו ובעזרת סיוע שקיבל לשם כך. "לכאורה נראה שבואי תכנן את מותו", צוטט שדרן בכיר

צילום מסך

(בסרטון: משדר מיוחד לזכרו של דיוויד בואי)

seperator

כשמונה חודשים אחרי מותו של דיוויד בואי והזעזוע שגרם בעולם המוזיקה, כעת יש מי שטוען כי ייתכן שהזמר התאבד. במאמר שפורסם ב"דיילי מייל" הבריטי על ידי הכתבת לזלי אן-ג'ונס, שהכירה את בואי במשך שנים, הועלה כי מותו של הזמר כשנה וחצי לאחר שחלה בסרטן הכבד ויומיים אחרי יום הולדתו ה-69 וצאת אלבומו "Blackstar", לא נגרם כתוצאה מהמחלה ממנה סבל, אלא מבחירתו ואף בעזרת סיוע שקיבל.

"לכאורה, נראה שבואי תכנן את מותו", צוטט במאמר השדרן אנדי פיבלס, לשעבר מגיש ברדיו ה-BBC. לדבריו, בתקופה שלאחר מותו של בואי הוא קיבל שיחות טלפון רבות בהן נטען בפניו כי בואי התאבד ואף היה מי שסייע לו בכך. "מי יכול היה לסייע לו ואיך בדיוק סייעו לו? אף פעם לא נדע. אני בטוח שהוא לא עירב בזה את בני משפחתו או את חבריו הקרובים, על מנת להגן עליהם", הוסיף.

עוד באותו נושא

גיבור: 10 השירים היפים של דיוויד בואי, נכון להיום

לכתבה המלאה
דיוויד בואי. GettyImages
"תכנן כל דבר במהלך הקריירה שלו". בואי/GettyImages

פיבלס טען עוד כי אי אפשר שלא לתהות על נסיבות מותו של "הזיקית של הרוקנרול". "שני סינגלים שלו שוחררו בסמיכות רבה, האלבום הגדול ביותר של הקריירה שלו הושק ביום הולדתו, ואז אחרי יומיים הוא נפטר. אני לא רואה בזה צירוף מקרים", סיפר. "כשחושבים על זה, בואי ביים לחלוטין כל דבר במהלך הקריירה שלו. למה שמותו יהיה שונה? אם הוא הצליח לעשות את זה בתנאים שלו - יופי לו", סיכם.

גם האמרגן ומפיק הרוק סימון נפייר-בל הסכים עם הטענה, ותיאר כי בימים שקדמו למותו צולם בואי כשהוא לבוש בחליפה מהודרת, מחויך ונראה במצב נהדר – לא מראה המאפיין חולה סופני. "זה היה צעד שבוצע מבחירה", פוסק נפייר-בל, "כמו כל מה שהוא עשה. הוא ידע שהוא גוסס במשך 18 חודשים וכך הוא רצה שיזכרו אותו, אופטימי ושמח. הוא שלט בתדמית שלו עד הסוף".

במאמר גם נחשפו פרטים נוספים מחייו של בואי, בהם כאלה העוסקים בתקופת נישואיו עם אנג'י בואי, נישואין שעל פי הכתוב לא מנעו מבני הזוג לקיים כל העת יחסי מין עם אחרים. אלא שמעניינים במיוחד היו דברי ג'ורג' אנדרווד, חברו הטוב של בואי, שגילה כי בילדותו חשש בואי כי אמו פגי עסקה בזנות. אנדרווד תיאר כיצד יום אחד הגיע בואי הנער לבית הספר בוכה ומפוחד, וכאשר נשאל מה מטריד אותו ענה: "אני חושב שאימא שלי הייתה זונה". אנדרווד סיפר: "הוא תמיד היה דרמטי והגזים לפעמים. אמרתי 'נו דיוויד, אל תהיה טיפש, לא ייתכן שאמא שלך הייתה זונה'. אבל הוא התעקש. כנראה שהוא מצא מכתבים חבויים בבית שלהם, שחשפו את זה".

עוד הועלה בכתבה כי ייתכן שהפגם בעינו של בואי, המזוהה עם מראהו ביותר, כלל לא נגרם כתוצאה מהריב המפורסם על ליבה של בחורה בו חבט חברו אנדרווד בעינו, אלא כתוצאה מעגבת. "לא ניתן לומר בוודאות מבלי לבחון אותו, אבל ההסבר שניתן לא נראה לי סביר", אמר מנתח עיניים בכיר על גרסת הריב, "במקרה של טראומה – כמו אגרוף למשל – הנזק לא נגרם לעין. בואי נולד אחרי מלחמת העולם השנייה כשעגבת היתה עדיין נפוצה וכשפנצילין לא היה זמין באופן קבוע". לדבריו, "נראה שיש סיכוי גבוה שבואי היה קרבן של עגבת מולדת. סיבוכים של עגבת יכולים להוביל לליקויי ראייה". הפסיכיאטר קוסמו הלסטרום הוסיף: "אם אמו של בואי הייתה זונה, אז עגבת היתה סיכון מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully