וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הקאסט של "הבית הלבן" מצטרף לקמפיין של קלינטון

22.9.2016 / 10:10

סי ג'יי קרייג, ג'וש ליימן וטובי זיגלר חוזרים מפרישה כדי לסייע למועמדת הדמוקרטית המקרטעת לחזור למסלול, מגזין רולינג סטון מדרג את 100 הסדרות הגדולות של כל הזמנים והקאמבק הטלוויזיוני של סיה. לייב בלוגינג תרבותי

רויטרס, עריכה אוהד פיטר

(בסרטון: "משחקי הכס" זוכה באמי 2016)

seperator

14:20 - סערה בכוס ג'ומנג'י

כמעט כל גלגול מחודש של סרט מצליח איכשהו להרגיז גולשות וגולשים, וזה גם דינו של "ג'ומנג'י", עיבוד מחודש לקלאסיקת הפנטזיה משנות התשעים. תמונה ראשונה מהסרט שהופצה ברשת בימים האחרונים עוררה מחאה, והואשמה בסקסיזם. זאת, כיוון שהשחקנית קארן גילאן עוטה בה בגדים קצרים וצמודים במיוחד: חולצה שמכסה רק חלק מגופה ומבליטה את שדיה, מכנסונים קצרים עוד יותר וכיוצא בכך.

בתגובה למחאה, הגיבה גילאן באומרה כי היא לא לובשת בגדים בוטים אלא "בגדי ילדים", והם אלה שגורמים להיראות חשופה, וכי מי שיצפה בסרט יגלה שעלילתו מצדיקה זאת. גם דווין ג'ונסון, המככב בצדה, אמר דברים דומים, אבל עד כה נראה שהגולשים והגולשות לא משתכנעים וכי ההסברים הקלושים רק הגבירו את הסלידה מן השיווק של "ג'ומנג'י" החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

10:09 - הרולינג סטון מפרסם את רשימת 100 הסדרות הטובות של כל הזמנים

אחרי שרשימת סרטי הקולנוע הטובים של המאה ה-21 עוררה הרבה מאוד דיונים וסערות ברשת, הגיע הזמן להפנות את האנרגיות לעבר עוד רשימה שמנסה לקבץ כ-60 שנות טלוויזיה ל-100 פריטים, רובם ככולם תכנים אמריקאיים.

שני המקומות הראשונים ברשימה, "הסופרנוס" ו"הסמויה", שייכים לבית היוצר של HBO, בתקופת הזהב של הרשת בשלהי שנות ה-90 ותחילת האלפיים. מיד אחריהם זוכה גם רשת AMC לשני נציגים ברציפות: "שובר שורות" במקום השלישי ו"מד מן" במקום הרביעי. את חמש הסדרות הגדולות סוגרת "סיינפלד".

"משפחת סימפסון", "אזור הדמדומים", "סאטרדיי נייט לייב", "הכל נשאר במשפחה" וה"דיילי שואו", משלימות את העשירייה הראשונה. "משחקי הכס" היא הסדרה הפעילה שדורגה במקום הגבוה ביותר ברשימה (12). לדירוג המלא.

טוני סופרנו. באדיבות yes,
הגדול מכולם. ג'יימס גנדולפיני המנוח כטוני סופרנוס מתוך "הסופרנוס"/באדיבות yes

09:50 - סיה תכתוב שירים חדשים עבור סדרה בכיכובה של רוני מארה

הטלוויזיה ממשיכה לסחוף אליה את כוכבי הבידור הגדולים בעולם, ובקרוב גם סיה תעשה את הקאמבק שלה למסך הקטן. אחרי שביצעה את שיר הסיום הזכור של "עמוק באדמה", תכתוב סיה פסקול שלם של מוזיקה חדשה עבור הסדרה "Vox Lox" בכיכובה של רוני מארה.

הסדרה תעסוק בסיפור עלייתה של זמרת בשם סלסט לאורך 15 שנים, מרגע הפצעתה על רקע טרגדיה לאומית ועד הפיכתה לכוכבת פופ עצומה.

סיה בישראל. נמרוד סונדרס
סיה בהופעה בפארק הירקון/נמרוד סונדרס

09:30 - הילרי מגייסת את הצוות הכי טוב בהיסטוריה של הבית הלבן למילואים

המרוץ לנשיאות ארה"ב ייכנס בשבוע הבא ליישורת האחרונה עם העימות הראשונה מבין ארבעה בין שני המועמדים. אחרי שמחק בשבועיים האחרונים כמעט לחלוטין את הפער מהילרי קלינטון, החשש מניצחון מתממש של דונלד טראמפ מניע את הוליווד לפעולה.

אחרי שאתמול שוחרר סרטון ויראלי בהשתתפותם של כוכבים הוליוודיים רבים, ובהם רוברט דאוני ג'וניור, מארק רופאלו וסקרלט ג'והנסון, שכינו את המועמד הרפובליקני "גזען", "פחדן" ו"היטלר הג'ינג'י", מתייצב גם הקאסט של "הבית הלבן" לימינה (או לשמאלה, אם ממש בא לכם לדייק) של המועמדת הדמוקרטית.

אליסון ג'ני (סי. ג'יי קרייג), בראדלי וויטפורד (ג'וש ליימן), ריצ'רד שיף (טובי זיגלר), דולה היל (צ'ארלי יאנג), ג'ושוע מלינה (וויל ביילי), ומרי מקורמק (קייט הארפר), יובילו כנסים לא פחות מ-4 כנסים פוליטיים של קלינטון באוהיו (קליבלנד, טולדו, דייטון וקולומבוס) במטרה לעודד את התושבים להירשם כמצביעים על מנת להבטיח את זכותם הדמוקרטית ב-8 בנובמבר.

כזכור, "הבית הלבן" עצמה היתה סוג של פנטזיה אוטופית ליברלית של התנהלות פוליטית וממשלתית, ועסקה במתרחש מאחורי הקלעים של פסגת הפוליטיקה העולמית, ובצוות שמנהל אותה על בסיס יומי. הסדרה שודרה במשך 7 עונות, זכתה ב-4 פרסי אמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר וב-22 נוספים לכותביה וכוכביה.

הבית הלבן. AP
באנו לעזרת חברה. הקאסט של "הבית הלבן" בימיו הגדולים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully