וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הרג את חיי המין של מיקי מאוס? למדע יש תשובות

25.9.2016 / 13:43

מחקר העוסק בחיי המין של חולדות, שזכה לאחרונה בפרס לתגליות מדעיות מוזרות, עשוי להסביר מדוע לדמות המצוירת לא היו ילדים. וזאת לא מיני שאשמה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

(בסרטון: בוב ספוג ומיקי מאוס מתקוטטים בכביש)

seperator

מנצח על תזמורת, רב-חובל, מדען - מיקי מאוס היה הכל מלבד איש משפחה, ונותר תמיד ללא ילדים. תהיתם פעם מדוע? מחקר שעלה לאחרונה לכותרות עשוי לעזור: ייתכן שהכל בגלל המכנסיים שלבש.

זה לא שמיני בת זוגו דחתה את הכוכב בגלל חוסר האופנתיות שבמכנסיים האדומים והמגושמים שלו (את תגובת מיני לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הכתבה). לפי המחקר שנערך ב-1993 ובחן השפעת סוגי בדים שונים על תפקודן המיני של חולדות (חבריו של מיקי למשפחת המכרסמים), מכנסי פוליאסטר כמו אלה של מיקי עשויים להשפיע לרעה.

המחקר שפורסם בעיתון "הפינגטון פוסט" צץ לאחרונה לאחר שזיכה בשבוע שעבר את מחברו, הסקסולוג המצרי אחמד שאפיק שהלך לעולמו ב-2007, בפרס "איג נובל" לאחר מותו. מדובר בפרס המוענק מדי שנה באוניברסיטת הארוורד למחקרים מוזרים. "תגליות שאי אפשר, או לא צריך, לשחזר", כפי שניסחו זאת מייסדי הפרס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מיקי מאוס. AP
זה לא הוא, אלה המכנסיים/AP

שאפיק, שבחן 60 חולדות מעבדה, הלביש חלק מהן במין מכנסי פוליאסטר, חלק בכאלה העשויים מכותנה, חלק בצמר וחלק בכאלה העשויים מתערובת של כותנה ופוליאסטר. החולדות לבשו את המכנסיים במשך שנה שלמה, שלאחריה נוכח שאפיק לדעת כי מחנה הפוליאסטר קיים פחות יחסי מין מאלו שלבשו בדים מחומרים אחרים. שאפיק שיער במחקר כי הסיבה לכך נעוצה בשדות אלקטרו-סטטיים שבד הפוליאסטר יצר ושהשפיעו לרעה על תאי הזרע באשכים ובאפידדמיס, מה שגרם לקושי בייצור זרע.

ומה לגבי בני אנוש? שלוש שנים לאחר מכן שאפיק בדק את הדברים על 50 גברים ואכן הגיע למסקנה כי "תחתוני פוליאסטר יכולים להשפיע לרעה על פעילות מינית אנושית". גברים, נא ללמוד מטעויות של אחרים. אם מיקי מאוס חטף, אף אחד לא חסין.

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי מאוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully