וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבקה מיכאלי על שמעון פרס: "הקהל נורא אהב אותו"

28.9.2016 / 10:53

בחודש שעבר התארח שמעון פרס בתוכנית מיוחדת של "סיבה למסיבה" והעניק את אחד מהראיונות האחרונים שלו. רבקה מיכאלי סיפרה לוואלה! תרבות על השיחה עימו

מתוך התוכנית "סיבה למסיבה" שחוזרת לשידור בקרוב בפרקים חדשים בערוץ הראשון

"שאלתי אותו מה שלומו והוא אמר שהוא תמיד אופטימי. הוא הזכיר את השלום עם מצרים ואת השלום עם ירדן, שבכלל לא היה נראה אפשרי שיהיה מצב כזה, ועובדה שזה קרה, לכן הוא עוד מאמין שזה יקרה", כך אומרת הבוקר (רביעי) רבקה מיכאלי לוואלה! תרבות על פגישתה עם שמעון פרס בחודש שעבר. מיכאלי שוחחה עם פרס במסגרת תוכנית מיוחדת של "סיבה למסיבה" שצולמה כחלק מחגיגות הפרידה מרשות השידור.

"זימנתי את מקהלת ראנה מיפו לשיר לפרס באופן מיוחד, זו היתה התעקשות שלי", מוסיפה מיכאלי, "המקהלה מורכבת מנשים יהודיות, מוסלמיות ונוצריות, שכולן גרות ביפו. הן שרו בעברית ובערבית את 'חד גדיא' שחווה אלברשטיין כתבה ושרה נגד האלימות. אחרי זה הוא דיבר עם שתיים מהזמרות. שאלתי אחת מהן אם היא מאמינה במה היא שרה, היא אמרה לו 'אני מאמינה שרק נשים יוכלו להביא שלום'. פרס אמר שהוא בהחלט מסכים איתה".

"בריאיון פרס היה נורא נחמד, טוב לב ודיבר מאוד בשקט ולגמרי לעניין. הקהל נורא אהב אותו. הדבר המנחם שהוא לא התענה בימיו האחרונים. הפרידה היתה בקול דממה דקה. הוא מת מוות של צדיק, כי כנראה שהוא היה כזה בכל זאת. עוד טיח בתוך הביוגרפיה הפנימית, בלב הפנימי של כולם, נופל", מסכמת מיכאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully