וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגעת בתוכן: גרסה מיוחדת ואינטראקטיבית לספרי "משחקי הכס"

29.9.2016 / 19:58

חמשת ספרי סדרת "שיר של אש ושל קרח" שפורסמו עד כה, זמינים מעתה להורדה בגרסה מיוחדת המאפשרת להציג את מיקומה המדויק של כל דמות, אינדקס בתים גרפי ומידע נוסף על אתרים באמצעות נגיעה על המסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למצוא את בראן על המפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספר השישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח" עדיין לא נראה באופק, גם כששנת 2016 הולכת ומתקרבת אל סיומה, אבל גרסאות חדשות לספרים הישנים? את זה אפשר למצוא בשפע. כעת שיתוף פעולה בין חברת אפל לסופר ג'ורג' ר. ר. מרטין, יאפשר לקוראים לקבל מידע בקלות על מיקומן של הדמויות בכל פרק ועל המקום בו הן נמצאות.

החל מהיום (חמישי) ועד מרץ 2017 תציע אפל את חמשת ספרי הסדרה שכבר פורסמו ("משחקי הכס", "עימות המלכים", סופת חרבות", "משתה לעורבים" ו-"ריקוד עם דרקונים") בגרסה דיגיטלית-אינטראקטיבית. החידוש יגיע בדמותה של מפה שתלווה את כל אחד מהספרים ותאפשר לקורא להציג באופן גרפי את מיקומה הרלוונטי של כל אחת מהדמויות, בהתאם לפרק אותו הוא קורא. בנוסף, יוכל הקורא להצביע על שמות של מקומות ואתרים ולקבל מידע נוסף אודותם.

בנוסף לחמשת הספרים הראשונים, תכלול חבילת הספרים הדיגיטלית גם פרק ראשון מתוך הספר השישי "רוחות החורף". כמו כן יכלול הספר אינדקס ובו 92 הבתים המפוזרים ברחבי הממלכה, כל אחד מהם יציג את סמל הבית, המימרה שלו, מיקומו על המפה והנאמנויות שלו.

את הספר הראשון ניתן לרכוש במחיר של 8.99 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully