וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: השיר עם הכי הרבה השמעות ברדיו בשנת תשע"ו

2.10.2016 / 9:26

זו התקופה הזו של השנה: אקו"ם שחרר את רשימת היצירות, היוצרים והמבצעים המושמעים של השנה החולפת ויש כמה הפתעות. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת החג

צילום: משה נחומוביץ'

(בסרטון: סטטיק ובן אל תבורי שרים "סלסולים", מקום תשיעי ברשימת השירים המושמעים בתשע"ו)

seperator

יום שני, 8:54 - השודדים חוזרים

כמו שודדי-ים זומבים, גם סדרת סרטי "שודדי הקאריביים" מסרבת למות - 13 שנים אחרי שהחלה לראשונה. הסרט החמישי בסדרת ההרפתקאות של קפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ) ייקרא "Dead Men Tell No Lies", ובמרכזו עוד מפגש בין ספארו לאויב מיתולוגי. הפעם מדובר בקפטן סלזאר (חאווייר ברדם), שבורח מעולם המתים בראש צבא של שודדים זומבים, ונחוש בדעתו להרוג כל פיראט - ובמוקד את ספארו עצמו. התקווה היחידה של ג'ק להינצל הפעם טמונה בפריט אגדי בשם "משולש פוסידון", שמאפשר לאוחז בו לשלוט בזרמי הים.

הטיזר הראשון לסרט, שנחשף לראשונה במהלך פרק סיום העונה השנייה של "אימת המתים המהלכים", אינו מציג את ספארו כלל באופן די משונה לסרטים שכל כך מזוהים עם הדמות. אפשרות אחת היא שיוצריו מנסים להמעיט בחשיפה מוגזמת של הדמות ולשמור אותה לסרט עצמו, אפשרות נוספת היא שמדובר בניסיון לחבר את הטיזר הקודר לעולם המושגים של "אימת המתים המהלכים", ואולי זה בכלל ניסיון להתחמק משלל הפרשיות שאפפו את הכוכב בחודשים האחרונים. כך או אחרת, ספארו אמור להיות דמות דומיננטית בעולם השודדים גם הפעם.

מלבד ברדם ודפ, גם אורלנדו בלום ישוב לסדרה בתפקיד וויל ספארו וג'פרי ראש ייכנס שוב לנעליו של קפטן ברבוסה. מי שלא תשוב הפעם היא קירה נייטלי, שוויתרה על האפשרות. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-26 במאי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יום ראשון, 20:00 - האם "Stranger Things" יכולה להיות יותר חמודה?

האנשים הטובים של CineFix עשו את מה שכל אדם נבון היה עושה ויצרו ל-"Stranger Things", המרענן הרשמי של קיץ 2016, גרסת 8 ביט.

זה באמת חמוד. אה, וכולל גם ספוילרים לכל העונה.

11:08 - SNL נכנסת בעימות הנשיאותי

אחרי שהעימות הטלוויזיוני בין המועמדים לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, הפך לנצפה בהיסטוריה וגרר התייחסויות משלל תוכניות האירוח בארהב - הגיע גם תורה של SNL להעניק את הטיפול שלה למאבק בין השניים. אלק בולדווין נכנס לנעליו של המיליארדר הרפובליקני, בעוד שקייט מקינון המשיכה לגלם את דמותה של המועמדת הדמוקרטית (אחרי שהחלה בכך בשנה שעברה).

בולדווין פתח את העימות בכך שפסק שהעבודות של האמריקאים בורחות לסין ומקסיקו, ולקלינטון אין שום פתרון לעניין. "זהו זה, נשארתי רגוע, ניצחתי בעימות. לילה טוב". כשהמנחה בעימות הזכיר לו שיש עוד 88 דקות, השיב בולדווין (בחיקוי של מה שקרה במציאות מיד אחרי העימות) שהמיקרופון שלו שבור. מקינון, לעומתו, דיברה במונטוניות הקלינטונית המוכרת, שלפה בדיחות "ספונטניות" שנכתבו על גבי ידה והניעה את כתפיה בדרך מוזרה. בשאר הזמן היא פשוט עמדה המומה מאושר, והביטה בטראמפ של בולדווין מביס את עצמו עם אמירות על שחורים, נשים ועסקיו שלו עצמו. לסיכום, הבטיחה קלינטון/מקינון שאם תיבחר לנשיאות היא תנעל את עצמה בבית הלבן, ולא תיחשף לציבור האמריקאי שמאס בה. אם לא תיבחר לעומת זאת, היא נשבעה להמשיך לרוץ לנשיאות עד יומה האחרון.

צפו במערכון המלא.

9:50 - סאבלימינל שרוט וטוב לו

ובכן, סאבלימינל עשה זאת. "שרוטים" של סאבלימינל ועדן גבאי הוא השיר המושמע ביותר בשנת תשע"ו לפי נתוני אקו"ם. אחריו ברשימה נמצא שיר השנה של וואלה! תרבות, "החיים שלנו תותים" מבית חנן בן ארי ובמקום השלישי נמצא "אור" של אליעד.

מי עוד בעשרת הגדולים? במקום הרביעי "היא רק רוצה לרקוד" של משה פרץ ועומר אדם, אחריו "פיסה מזכרוני" של עדן בן זקן, במקום השישי "טרמינל 3" של דודו אהרון ובמקום השביעי "לפני שייגמר" מבית עידן רייכל. במקום השמיני נמצא "טיסה 5325" של משה פרץ ואחריו "סלסולים" של סטטיק ובן אל תבורי. את העשירייה חותם "מיאמי" של אליעד.

למרות שאין לו ייצוג בעשרת השירים המושמעים, שלמה ארצי הוא האמן המושמע ביותר השנה. במקום השני ניצב אייל גולן ואריק איינשטיין מסתפק במקום השלישי. הזמרת הראשונה ברשימה היא שרית חדד שנמצאת במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully