וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 114: האורח הכי מוזר שהגיע אי פעם לתוכנית בוקר

6.10.2016 / 6:30

גראמפי קאט מגיעה לברודוויי, הבן של עדינה מנזל מנצל את "לשבור את הקרח" כדי לפלרטט עם בנות ותכירו את פריקאסו, אמן שמצייר עם איבר מינו, מצעד הטראש השבועי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: האם "לשבור את הקרח 2" יעניק לדיסני גיבורה לסבית?)

seperator

מקום 5: שחקנים מ"משחקי הכס" מבלים ביחד והמעריצים מתחרפנים

מעריצי "משחקי הכס" נהנים להשתעשע בתאוריות מופרכות יותר או פחות על המשך העלילה ועתיד הדמויות, ובמקביל אוהבים להזדעק בכל פעם שאחת מהתאוריות הזו מקבלת משנה תוקף כי "ספוילר". זה פחות או יותר מה שקרה כשטורמונד וליאנה בילו יחד השבוע, כלומר, כשהשחקנים כריסטופר היבג'ו ובלה רמזי העלו תמונה משותפת לאינסטגרם. זה לגמרי חימם את המצדדים בתאורית "טורמונד הוא אביה של ליאנה", אבל היי, זה בדיוק מה שהם רוצים שתחשבו.

מקום 4: כשלהתפוצץ מצחוק בשידור חדשות נראה פתאום כדבר לגיטימי

תומאס תווייט הוא חוקר בריטי שהחליט לבלות שבוע מחייו בתור עז. הוא עשה את זה כמו שמדענים עושים: עם מימון, שלד מתוחכם שאיפשר לו לחיות ליד חבריו המזוקנים בהרי האלפים מבלי שאלו יחשדו כי מדובר בנוכל, ופרסם לאחר מכן ספר.

השבוע הוא זכה בפרס איג נובל, המוענק להישגים משעשעים או חסרי כל משמעות בתחומי החיים השונים. במהלך דיווח בטלוויזיה הקנדית על הכבוד המפוקפק, המגישה המקומית לא הצליחה לכבוש את צחוקה. להפך, הוא רק הלך והתגבר ככל שנמשכה הכתבה. על זה היא עוד עלולה לזכות בפרס איג-פוליצר.

עוד באותו נושא

אל תוך הפרא: החוקר ש"הפך לעז" והתגורר באלפים

לכתבה המלאה

מקום 3: חתולה על גג פח זועף

כמה זה 15 דקות של תהילה בשנות חתול? במקרה של גראמפי קאט, כוכבת הרשת שהפכה למם ולהיסטריית רשת, זה מרגיש כמו נצח. יש לה 12 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, סרט בכיכובה וספר שהפך לרב מכר, וכעת החתולה טארדר סו?ס היא גם כוכבת ברודוויי. את הבכורה שלה על במות התיאטרון עשתה, איך לא, במחזמר "קאטס", ובאופן מפתיע, היא החתולה הראשונה שהשתתפה בו.

גראמפי, כצפוי, סירבה להתלהב: "אני מעדיפה לשחק את הפנטום ב'פנטום האופרה'", זעפה בהצהרה ששוחררה מטעמה. אנדרו לויד וובר, לטיפולך.

מקום 2: כשאמא שלך היא הנסיכה אלזה

כוכבת ברודוויי ותיקה היא עדינה מנזל, שאחרי שנים על במות התיאטרון זכתה להכרה בינלאומית לאחר שהעניקה את קולה לדמותה של אלזה ב"לשבור את הקרח". הילד היחידי בעולם שלא אובססיבי לסרט הוא בנה בן ה-7 ווקר, שכבר נמאס לו והוא לא מסוגל לשמוע יותר את "Let It Go". אבל זה לא אומר שהוא לא מנצל את הייחוס המשפחתי שלו.

השבוע סיפרה מנזל למיילי סיירוס, שהחליפה את אלן דג'נרס בתוכנית הראיונות היומית שלה, שווקר הילדון משתמש ב"לשבור את הקרח" כדי לפלרטט עם בנות צעירות ממנו. "שמעתי אותו אומר לילדה בגן, 'היי, רוצה חתימה של אמא שלי? היא שיחקה את אלזה", סיפרה. "כמה מניפולטיבי מצידו!".

מקום 1: האורח הכי מוזר שהגיע אי פעם לתוכנית בוקר

תוכניות הבוקר, פח האשפה של הטלוויזיה ושל האנושות כולה, מה היינו עושים בלעדיכן? איך, למשל, היינו שומעים על פריקאסו, אמן אוסטרלי המצייר באמצעות איבריו האינטימיים? הצייר המוכשר התארח השבוע בתוכנית בוקר בריטית, שם צייר את את צמד המנחים, הולי ווילובי ופיליפ סקופילד, כשהוא משתמש באיבר מינו. בריאיון, אותו הגדירו המנחים כ"המשוגע ביותר שאי פעם ערכנו", עוד הרחיב וסיפר שהוא משתמש גם בשק האשכים שלו ובישבנו על מנת ליצור את האמנות שלו. האם הייתם זקוקים לפיסת המידע הזו? לא. האם חייכם לא יהיו עוד כבעבר? לעולם לא. אין בעד מה, קוראים יקרים. אין בעד מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully