וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, למחזורית: "חנוך דאום מחשב מסלול מחדש" מיותרת ומביכה

9.10.2016 / 0:00

נחשו מה: ב"חנוך דאום מחשב מסלול מחדש", העיתונאי והבדרן שוב מדבר איתנו על הנוירוזות, החרדות וחששו מפני המוות, בדיוק כפי שעשה ב"מחוברים", בטורו בעיתון ובתוכניותיו ברדיו. למה עלינו להמשיך לסבול ממשבר אמצע החיים הבלתי פוסק שלו?

יח"צ - חד פעמי

קטע, חנוך דאום עדיין איתנו. כלומר, הוא עדיין נחשב לאושיה תקשורתית או משהו כזה. הייתי בטוח שפייסבוק חסמה אותו כי הוא הפסיק לצוף לי בפיד עם כל מיני סטטוסים שאנשים אחרים העלו במקור. יש אנשים שמסוגלים להתמודד עם חשיפת יתר. על אף שהם נמצאים בכל מקום, כל הזמן, אפשר לסבול את נוכחותם או לפחות להפנים את זה שהם לא הולכים לשום מקום. חנוך דאום הוא לא אחד האנשים האלה והפרק הראשון בתוכניתו החדשה חידד עבורי את המסקנה הזו.

ב"חנוך דאום מחשב מסלול מחדש" שמשודרת ב-HOT3 יוצא דאום ל"מסע דוקו-קומי" לרגל כניסתו לעשור החמישי לחייו. עשור זה, כמו עשורים קודמים בחייו של דאום, עמוס בנוירוזות ובפחדים כמו הפחד ממוות, המצב הכלכלי ועוד כל מיני חרדות עימם מתמודדים גם אנשים שלא נכנסו לעשור החמישי לחייהם. כלומר, רוב האנשים בכל מקום בעולם. דאום לא יוצא לבדו למסע הדוקו-קומי אלא מצטייד בורדה רזיאל ז'קונט ובשני חברים טובים שמבהירים מיד כי מישהו, איפשהו, מתישהו, סבל מליקוי מאורות כשאישר להפקה ולשידור את השטות הזו. החברים הטובים הם פרופסור אמיר חצרוני וחבר הכנסת אורן חזן. מ.ש.ל.

החדשות הטובות עבור חנוך דאום ואנשיו הן שהכנסת הנוכחית מלאה בחברי כנסת כמו אורן חזן שישמחו להשתתף בתוכנית טלוויזיה ולהשפיל את עצמם (ואת ציבור הבוחרים). לא ברור בכלל מתי חבר הכנסת חזן, נבחר ציבור שמקבל את משכורתו מאיתנו, מספיק לעבוד. כי בתוכנית הוא משתתף בטקס הלוויה מפוברק, נקבר בעצמו בארון קבורה, חוגג בחאפלה עם עדן בן זקן, משתתף במרוץ מכוניות ועוד שלל שטויות. אל תטעו, אני לגמרי בעד הגשמה עצמית - אני רק לא מבין למה היא צריכה להיות על חשבוני. החדשות הטובות עוד יותר עבור חנוך דאום ואנשיו הן שהרגעים המוצלחים של "חנוך דאום מחשב מסלול מחדש" מגיעים כאשר דאום משוחח עם המצלמה על ההתנהלות של חבריו. או אז הבדיחות נשמעות הרבה יותר טוב ודאום זורח ופורח כשהוא משקיף מרחוק על הקרקס שהוא לכאורה חייו.

חנוך דאום מחשב מסלול מחדש. אוהד רומנו,
חוגג למרות שהמסיבה נגמרה. חנוך דאום/אוהד רומנו
יש גם חדשות רעות. טוב, לא כל כך רעות בהתחשב בכך שמדובר באדם שסובל מפחד מפני המוות אבל עדיין רעות. דאום פשוט מיצה את עצמו

יש גם חדשות רעות. טוב, לא כל כך רעות בהתחשב בכך שמדובר באדם שסובל מפחד מפני המוות אבל עדיין רעות. דאום פשוט מיצה את עצמו. הנוירוזות שלו הוצפו בכל מקום אפשרי, בטורו בעיתון, בתוכניות קודמות, בספריו, בתוכניות הרדיו השונות שבהן השתתף, ב"מחוברים", והניסיון שלו להמציא עצמו מחדש לא עובד ולעתים נדמה גרוטסקי. כעת דאום מנסה לשכנע אותנו שחייו הם כלל לא כפי שתועדו בכל הבמות האלו, בייחוד באחרונה שבהן, אלא משהו אחר לגמרי. זה פשוט לא מסתדר.

התוכנית החדשה של דאום היא חלק מגל התוכניות הישראליות שמתעדות חיי קומיקאים ישראלים ("צומת מילר", "הסטנדאפיסטים", התוכנית החדשה של צביקה הדר שתעלה בקרוב ברשת ) אבל הביזאריות וההקצנה שבה הופכות אותה ללא אמינה (למה לתאר את התוכנית כ"דוקו" כשברור שהיא לא דוקו? ואם היא אכן דוקו, מה לכל הרוחות קרה ב"מחוברים"?) ופוגעות גם בתדמיתו של דאום. "חנוך דאום מחשב מסלול מחדש" היא תעודת עניות לאדם מוכשר שמשבר אמצע החיים שלו הפך אותו לבדיחה לא מצחיקה ומביכה. לא משהו שדאום היה רוצה שיכתבו על המצבה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בקטנה

לא ברור אם מדובר בטעות תרגום או ברצון להגן על דאום מחשש שיואשם בטרנספוביה אבל בפרק הראשון מופיעה הדראג קווין קיי לונג. דאום מתייחס אליה לאחר מכן כ"טרנסית" אבל התרגום טוען שמדובר ב"טרנזיט". כך או כך מדובר בטעות. בואו נראה מה חצרוני וחזן יגידו על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully