וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם החבר של החבר של החברה שלך: "מאהבות" היתה גילטי פלז'ר למבינים

21.10.2016 / 2:00

היא לא היתה יצירת מופת והיא לא תלמד אתכם דבר על החיים, אבל אם תגיעו אל "מאהבות" עם הגישה הנכונה תרוויחו חברה לחיים עם שורשים בריטיים. בתוך כל פיתולי העלילה, הבגידות והתככים, חשוב רק שתזכרו דבר אחד חשוב: אף פעם לא שוכבים עם בני משפחה

יח"צ - חד פעמי

"אומג. נכון ג'וסלין בגדה בסקוט ביום החתונה עם הארי, בעלה של אחותה, ואז הם נפרדו ועכשיו סקוט יוצא עם אחותו של הארי בלי שאף אחד יידע? אז סקוט סיפר לג'וסלין שהוא יוצא עם אחותו של הארי אבל שהוא עדיין מאוהב בה ואז הוא נישק אותה!@!!#$#" (גברים מדברים על "מאהבות" בפייסבוק)

אני לא זוכר למה התחלתי לצפות ב"מאהבות". זה קרה באוגוסט אבל בחיי שאני לא זוכר מה גרם לי, גבר בוגר באמצע העשור הרביעי לחייו, לשוטט בקטגוריית הגילטי פלז'ר ב-VOD, ליפול על "מאהבות" ולהתחיל סשן צפייה מרתונית יומי שנמשך כמעט חודש וחצי. זאת אומרת, ברור לחלוטין שיש לי טעם נוראי בטלוויזיה (ככלות הכל, אני עדיין מנסה להבין מי זה A ב"שקרניות קטנות") אבל מכאן ועד התמכרות לאחד הטראשונים הדרך ארוכה ואפילו ארוכה מאוד.

"מאהבות" (שבמקביל גם סיימה את שידוריה השבועיים ב-yes השבוע), למי שלא מכיר אותה, ואני כה מרחם על אנשים כאלה, עוסקת במעללי שלוש (לשעבר ארבע) חברות טובות ובחייהן ההו-כה מסובכים. יש את ג'וסלין, הפלרטטנית הבלונדינית שגרמה לאחותה סווי לברוח מהעיר, אבל זה סיפור בפני עצמו; החברה הכי טובה של ג'וסלין היא קארן, פסיכולוגית ממוצא קוריאני שנוהגת לשכב עם לקוחותיה ובני משפחותיהם, והחברה הכי טובה גם של קארן וגם של ג'וסלין היא אפריל האפרו-אמריקאית שמנסה לגדל את בתה בעצמה כי בעלה מת, אבל אז התברר שהוא לא מת ורק זייף את מותו ואז מת באמת. קלאסיקה מודרנית, אין ספק.

לא התבלבלתם, "מאהבות" היא אופרת סבון לכל דבר. רשת ABC שידרה אותה בעונת הקיץ מדי שבוע במשך ארבע שנים עד שבוטלה, וניצלה את העובדה שמדובר בקיץ ושהמוחות של הצופים נמסו כבר לפני כמה שנים טובות. חשוב לציין ש"מאהבות" היא בכלל סדרה בריטית במקור ושעלילתה האמריקאית הותאמה לקהל האמריקאי עם כמה שינויים קלים. המנדט העניק תו תקן אנשים, אפשר להפסיק לדאוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברות ונהנות/מערכת וואלה!, צילום מסך
"מאהבות" היתה תוכנית שהצליחה לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה: להיות גילטי פלז'ר מהנה ולעזאזל עם כולם

"למרות שג'וסלין בכלא על פשע שלא ביצעה (לדעתי קליסטה הפלילה אותה), היא והארי שוב מתקרבים" (גברים מדברים על "מאהבות" בפייסבוק)

אני יודע מה אתם חושבים לעצמכם. ולא, אין לי דמם במוח. שפיותי עדיין איתי, בתצורה כזו או אחרת. אני לא סבור ש"מאהבות" היתה יצירת מופת טלוויזיונית אלא תוכנית שהצליחה לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה: להיות גילטי פלז'ר מהנה ולעזאזל עם כולם. אף אחד לא לוקח ברצינות את "מאהבות" ואין שיעורי חיים שאפשר ללמוד ממנה (חוץ מאחד: לעולם אל תשכבו עם בני משפחה. לא, לא ביולוגיים, הכוונה לאלה שנשואים לבני המשפחה שלכם. מה נסגר איתכם? קרייסט). כשניגשים לצפייה בפרק של "מאהבות", צריך לכבות את המוח, להתיישב על הספה עם קופסת גלידה ולפתוח את העיניים. אלוהים, טלוויזיה זה כזה כיף.

בחודש שעבר, אחרי ארבע עונות של טראש, החליטו ב-ABC לשים לב לרייטינג המידרדר ולא לחדש את הסדרה לעונה חמישית. זה קרה בדיוק לאחר שהעונה הרביעית הסתיימה בקליף האנגר אכזרי למדי ששלח את המעריצים למחוזות הפאן פיקשן המטורללים ומחמת ספוילרים לא אציין מה הוא היה. מפיקת "מאהבות", אגב, התייחסה לתאוריות המעריצים וטענה כי לו היו נכונות, הרי שהסדרה היתה נכנסת לאזור דמדומים שבו מתקיימות סבוניות כמו "ימי חיינו" וש"מאהבות" לא היתה עושה זאת לעולם. אמירה מעט מופרכת לאור העלילות המאוד מופרכות של "מאהבות" אבל ניחא אולי היא חיה בשקר. זה קרה גם לאפריל עד שהבינה שהיא אוהבת את מארק אחרי שהוא עזב את הבית ונכנס למיטה עם סופיה, האקסית שלו שגרמה לו להתמכר לאלכוהול והתמכרה בעצמה גם כן.

65 פרקים יש ל"מאהבות". כמות נאה מדי לסדרה לא מזיקה מדי שעדיין ממתינה לצופים שיסכימו לדגום אותה. כל עוד תזכרו שמדובר בגילטי פלז'ר מהזן הנמוך ביותר אבל כזה שעשוי באמת נפלא, תרוויחו חברה לחיים. קארן, כידוע, למדה על בשרה שכל מה שצריך בחיים זה חברות אחרת אין חיים בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהירות, המוח שלכם נוזל עכשיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פאאקקק. נכון אחמד שם לג'מאל כרית על הפנים והרג אותו? מתברר שג'מאל לא היה האבא שלו ושמורן אטיאס שכבה עם בסאם! אחמד הוא הבן של בסאם!!!!" (גברים מדברים על "מאהבות" בפייסבוק)

אה, כן. זה בכלל לקוח מגילטי פלז'ר אחרת. סליחה.

  • עוד באותו נושא:
  • מאהבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully