וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה צריך חיבוק?": צפו בטיזר טריילר הראשון של "שומרי הגלקסיה 2"

19.10.2016 / 19:09

שנתיים וקצת אחרי ש"שומרי הגלקסיה" שמרו, ובכן, על הגלקסיה והפכו ללהיט קולנועי ענק, מגיע הטיזר טריילר הראשון לסרט ההמשך. זהירות, גרוט לפניכם!

ספק 500

כן, עכשיו זה כבר באמת קרוב. "שומרי הגלקסיה 2" בדרך לבתי הקולנוע וההוכחה היא הטיזר טריילר הראשון שיצא הערב (רביעי). כשעה לפני יציאת הסרטון, שוחרר בעמוד הטוויטר הרשמי של מארוול הפוסטר הרשמי של הסרט.

"שומרי הגלקסיה" בבימויו של ג'יימס גאן יצא לבתי הקולנוע ברחבי העולם בקיץ 2014, והתמקד בחבורת גיבורים מקורית ומפתיעה במיוחד. במוקד העלילה עמדו דמויותיהם של פיטר קוויל (כריס פראט), שודד פיקח המכנה עצמו "סטאר לורד"; לוחמת קשוחה בשם גומורה (זואי סלדנה), שכיר חרב מתוחכם בשם רוקט (בראדלי קופר) והסייד קיק שלו, עץ-אדם ענק ומוגבל מילולית בשם גרוט (וין דיזל) ושרירן בשם דראקס (דייב באוטיסטה). הסרט זכה להצלחה עצומה וגרף 773 מיליון דולר ברחבי העולם, כשפסקול שירי שנות ה-70 וה-80 המלווה אותו, הפך ללהיט בפני עצמו.

עלילת הסרט החדש מתרחשת חודשיים לאחר סיום הסרט הראשון, ותציג לראשונה את אביו של פיטר קוויל, אגו (קורט ראסל). אגו הוא כוכב לכת בעל יכולות חישה, שמסוגל ללבוש דמות אדם כאשר ברצונו לייצר תקשורת עם בני אנוש. גם הסרט החדש יכלול פסקול שירים ישנים אותם נושא פיטר קוויל עמו בקלטת, כזיכרון אחרון מאמו המנוחה. הטיזר טריילר לא חשף פרטים נוספים על העלילה אולם המעריצים גילו, באופן סופי, כי גרוט הוא מעריצו של מייקל ג'קסון בשל החליפה שלבש בסרטון.

צפו בטיזר טריילר:

ויש לנו גם את זה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסטר הסרט הרשמי של "שומרי הגלקסיה 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שומרי הגלקסיה 2" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-4 במאי 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully