וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים זועמים על דברי רושפלד ב"מאסטר שף": "להשפיל כך מתמודד לעיני המצלמות?"

27.10.2016 / 14:00

צופים רבים הביעו מחאה ברשתות החברתיות ובעמוד הפייסבוק של "מאסטר שף", לאחר שראו בפרק פתיחת העונה את השף יונתן רושפלד משתלח במתמודד תוך שהוא חוזר ואומר ש"האיש לא יודע לבשל"

"מתוך מאסטר שף – עונה שישית", באדיבות שידורי קשת וגיל הפקות

(בסרטון: האודישן של המתמודד יהונתן ביטון)

seperator

מאסטר שף רק פתחה את עונתה השישית וגולשים ברשת כבר זועמים על "ההשפלה", כלשונם, של אחד המתמודדים בפרק הראשון לעונה על ידי השף יונתן רושפלד. צופים רבים תקפו בפוסטים שפרסמו בפייסבוק את ההשתלחות של רושפלד במתמודד ערן בזנוס, במסגרתה חזר ואמר כי "האיש לא יודע לבשל".

"להשפיל כך מתמודד לעיני המצלמות? גם אם הביקורת נכונה, איפה הכבוד לאדם שמשפחתו יושבת מאחוריו?", כתבה גולשת בפוסט שפרסמה בתגובה לדף התכנית "מאסטר שף", לצד גולשים נוספים שהביעו מחאה על התנהגותו של רושפלד ומאידך הזדהות עם המתמודד. "רושפלד נוהג בגסות במשתתפים שאינם מבשלים טוב לטעמו. דיבורו הגס אינו מתאים לתוכנית", כתבה גולשת אחרת.

עוד באותו נושא

אנטי פסטי: פוצח הסוד מאחורי "מאסטר שף"

לכתבה המלאה

המתמודד ערן בזנוס בן ה-40, יהודי ממוצא קנדי שעלה לארץ, הגיע לנסות את מזלו בשלב האודישנים בתוכנית. כשהתבקש להכין את המנה שלו מול השופטים, העיר לו רושפלד על בישולו. לאחר מכן, רושפלד אמר בפניו של בזנוס כי "הוא לא יודע לבשל". המתמודד מנגד אמר כי הוא מקבל את הביקורת של רושפלד, "אני באתי ל'מאסטר שף' בשביל לשמוע את האמת".

אלא שבתום טעימת המנה שב רושפלד לתקוף את המתמודד, ובזמן מתן הכרעת השופטים אמר כי "האיש לא יודע לבשל. בואו נפסיק את הדיון, נשלח אותו הביתה, הוא לא יודע לבשל". רושפלד הוסיף ואמר למתמודד על מנת הדג שהכין: "הרוטב שלך נשרף, העור של הדג מת, אז אתה יודע לבשל או לא?!".

בזנוס אמר לרושפלד: "אני לא באתי לכאן ואמרתי לך 'אני טבח, אני שף מישלן'". בזנוס הוסיף: "אני מבין אותך ואני מכבד את המידע שלך, אני מכבד את זה, אבל אתה חייב לכבד את העמידה הנלהבת שלי מולכם, בעלי 30-35 שנות ניסיון, לבוא לכאן ולבשל דג, כשאתה אומר לי באמצע – זה הופך מעיים. אתה גם היית שם פעם".

בהמשך לפניית וואלה! תרבות בנוגע לפרק, הגיב רושפלד: "30% רייטינג אם זאת השאלה".

תגובת הפקת "מאסטר שף" לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully