וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: העיבוד הטלוויזיוני של "משחקי פיתוי" בוטל

1.11.2016 / 10:30

רשת NBC החליטה לוותר על הסדרה שהיתה אמורה להוות המשך לסרט מ-1999, טריילר חדש לגרסה המורחבת של "יחידת המתאבדים" ועוד מאש אפ של "Stranger Things". לייב בלוגינג תרבותי

20:49 - צפו בטריילר הכן לסדרה "שרלוק"

חבורת סקרין ג'אנקיז חוזרת כמדי יום שלישי עם טריילר כן חדש, והפעם נטפלים אל סדרת טלוויזיה, מה שקורה לעתים רחוקות למדי. על הכוונת: הסדרה של כוכב הסרט החדש "ד"ר סטריינג'", בנדיקט קמברבאץ', הלא היא "שרלוק". כדרכם של הטריילרים האלה, הם מפרקים לגורמים את מה שמרכיב את היצירה וגורמים לנו להגיד, "וואלה, הם באמת עושים את זה!". כמו כן, לגמרי הבדלנו בין הסצנות ב"שרלוק" לבין הסצנות ב"המשרד". צפו.

10:22 - צפו בטריילר לגרסת הבמאי של "יחידת המתאבדים". כלומר, אל תצפו, אין שום סיבה

לא ברור למה או איך דבר כזה לא מוגדר כפשע נגד האנושות, אבל ישנה גרסה מורחבת של "יחידת המתאבדים", שכוללת עוד 13 דקות שלמות של... ובכן, למי אכפת? אם אתם ממש מתעקשים או מאמינים שיש דרך כלשהי שהתוספת הזאת תתקן במשהו את הזוועה, הנה הטריילר לפניכם.

10:16 - כוכבי "הארי פוטר" ו"Stranger Things" נפגשים במאש אפ חדש

צילומי העונה השנייה של "Stranger Things", סדרת הלהיט של רשת נטפליקס, יחלו כבר בימים הקרובים, כשהעונה כולה צפויה להגיע כבר במחצית הראשונה של 2017. בינתיים עסוקים המעריצים בעיקר בניסיונות לשלב בין האווירה והדמויות של הסדרה לבין אייקונים תרבותיים אחרים. לפני מספר ימים אלה היו סנופי וצ'ארלי בראון, ועכשיו אלו רון, הרמיוני והארי פוטר. עכשיו שמישהו כבר יהפוך את זה לספין אוף.

עדכון: הווידאו ירד בינתיים. אנא נסו שוב במועד מאוחר יותר.

10:03: זה היה מהיר: העיבוד הטלוויזיוני של "משחקי פיתוי" נגנז

רק לפני מספר חודשים נראה היה שעוד סרט קאלט משנות ה-90 עומד לעשות את הדרך המאכזבת של החייאה מחדש בדמות סדרה ברשת גדולה. רשת NBC רכשה את הזכויות לסדרה שתהווה המשך למותחן הסמי-ארוטי "משחקי פיתוי", בכיכובה של כוכבת הסרט המקורי, שרה מישל גלר.

החדשות עוררו עניין רב בקרב מעריצי הסרט מ-1999, אולם כעת מדווח Variety כי ראשי הרשת החליטו לוותר על הפרויקט. הרמז הראשון ניתן כבר בעונת האביב האחרונה, כשהסדרה לא נכללה ברשימת הסדרות המוזמנות של הרשת לשנה הקרובה. כעת נראה שהפרויקט כולו נקבר, וזאת בעקבות עומס של סדרות חדשות שצפויות לעלות בעונת החורף, ביניהן: "Emerald City" ו-"Powerless".

קיימת עדיין אפשרות שהסדרה תזכה לקבל את ההזדמנות שלה בעונת הקיץ הבאה, אולם בהתחשב בכמות הפרויקטים שרכשה הרשת מתוך הסתכלות עתידית, לא נראה שלוח הזמנים צפוי להיות פחות צפוף בהמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully