וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נלאה: רוג'ר ווטרס קורא לכימיקל בראדרז לא להגיע לישראל

1.11.2016 / 22:19

מספר אמנים בריטים חתמו על מכתב של ארגון "אמנים למען פלסטין", בכללם כמובן הזמר האנטי-ישראלי ואיש להקת פינק פלויד, הקורא לצמד האלקטרוניקה הכימיקל בראדרז לא להגיע להופעה שלהם בישראל, המתכוננת לשבוע הבא

רוג'ר ווטרס חוזר ל"החומה"/(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

בסרטון: רוג'ר ווטרס חוזר לחומה


רוג'ר ווטרס מכה שוב. במכתב של הארגון הבריטי "אמנים למען פלסטין" הוא ואחרים יוצאים בקריאה לצמד האלקטרוניקה הבריטי הכימיקל בראדרז, אד סימונס וטום רולנדס, לא להופיע בישראל במוצ"ש הבא (12 בנובמבר).

"הווייב ההיפסטרי של תל אביב הוא בועה על פני השטח של מדינה ביטחונית עמוקה מאוד", נכתב בפנייה, "שדחקה החוצה חצי מהאוכלוסייה הפלסטינית הילידית של 1948, ושאין לה כוונה לאפשר לצאצאיהם לחזור".

המכתב מוסיף ומפרט על היחס של ישראל כלפי הפלסטינים, על המגבלות שלהם ועל העובדה שלא מתוכננת נסיגה מהשטחים. "אם תסעו לתל אביב", מוסיף המכתב, "נוכחותכם תנוצל על ידי הרשויות הישראליות לאשש לאזרחיהם שהכל בסדר בעולם ולאף אחד לא איכפת שהפלסטינים סובלים... בבקשה אל תסעו".

מלבד ווטרס חתומים על המכתב עשרה אמנים נוספים, בהם הבמאיות ג'ני מורגן ומירנדה פנל, השחקנית מקסין פיק והמחזאיות קריל צ'רצ'יל וליז לוכהד.

בריאיון שערכנו איתם לקראת הגעתם לישראל, אמר אד סימונס שלא היה עליהם לחץ לא להגיע, והוסיף: "אנחנו נלך לכל מקום שבו אנשים צעירים רוצים לראות אותנו מופיעים, אנחנו לא ממש מעורבים בכל השאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully