וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מופע הסאדו-מאזו של כוכבי "המפץ הגדול"

6.11.2016 / 11:30

פני ולנארד מככבים בתמונה חושפנית במיוחד, טריילר ראשון לעונה החדשה של "הומלנד" וההכרזה על האיש שייכנס לנעליו של פרדי מרקיורי האגדי. לייב בלוגינג תרבותי

12:04 - בנדיקט קמברבראץ' וג'ימי פאלון

הכוכב הגדול של "דוקטור סטריינג'" הגיע לתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון כדי לקדם את סרטו החדש, ונגרר במהירות לסצנת חקירות משעשעת במיוחד עם מושגים מטופשים אפילו יותר.

11:58 - רמי מאלק ייכנס לנעליו של פרדי מרקיורי

במאי סדרת סרטי "אקס-מן", בראיין סינגר, עומד מאחורי סרט ביוגרפי חדש על הסולן האגדי של להקת קווין. בתמונה שהעלה לאינסטגרם חשף סינגר כי רמי מאלק, כוכב "מר רובוט" והזוכה הטרי בפרס האמי לשחקן הטוב ביותר, יהיה האיש שייכנס לנעליו של פרדי מרקיורי בסרט.

בשלב זה אין כל פרטים נוספים על עלילת הסרט, התקופה בחייו של מרקיורי שבה יתמקד או בתאריך עלייה משוער.

11:48 - טריילר ראשון לעונה השישית של "הומלנד"

דרמת הריגול של רשת שואוטיים חוזרת אחרי שנה וחצי של היעדרות בינואר הקרוב, וההצצה הראשונה אליה מרמזת על כך שהטרור חוזר אל תוך תחומי ארה"ב ועיקר ההתרחשות תתמקד בעיר ניו יורק. באופן מעניין מציג הפרק לראשונה נשיאה חדשה, ואולי יש בכך משום רמז לעתיד. בנוסף הטריילר לא שופך אור על גורלו של פיטר קווין, ובשלב זה ניתן רק להמשיך ולנחש אם שרד או לא.

11:39 - פני ולנארד הולכים להצליף

בפרק החדש של "המפץ הגדול" שישודר השבוע חווה שלדון קופר (ג'ים פרסונס) סיוט, ובמהלכו נראים פני (קיילי קוקו) ולנארד (ג'וני גלקי) לבושים בבגדי סאדו-מאזו בעולם ומבלים במסיבת הצלפות במרתף הפרטי שלהם.

על פי דיווחים, הסצנה הזאת עוררה הרבה מאוד צחוק על הסט, ובעקבות זאת גם ברשתות החברתיות. הכל בזכות תמונה שהעלתה קוקו לאינסטגרם, ובו היא נראית לבושה במחשוף נדיב וברצועות עור, כמו גם גלקי שלצדה.

גלקי וקוקו יצאו בעבר בחשאי במשך שנתיים, אולם נפרדו ונותרו חברים טובים. בזמן שעבר מאז הספיקה קוקו להתחתן ולהתגרש בתוך 21 חודשים מהטניסאי ראיין סוויטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully