וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של הנסיכה יסמין מ"אלאדין" תדהים גם אתכם

12.11.2016 / 5:43

תמיד אמרו לה שהיא דומה ליסמין, מושא אהבתו של אלאדין מסרטי דיסני, אך היא סירבה להאמין - עד שהיא התחפשה אליה בהאלווין והופתעה לגלות לכמה אהדה היא זוכה

mia_xso

הדוגמנית והזמרת, אוליינקה מיה נואל בת ה-23, הוכתרה ברשת לכפילה הזהה ביותר של הנסיכה יסמין, לאור הדמיון הבאמת מפליא שלה לדמות המצוירת מהסרט "אלאדין" של דיסני. בזכות הדמיון הפיזי המפתיע שלה, פרצה אוליינקה לתודעה וצברה עוד עשרות אלפי עוקבים לעמוד האינסטגרם שלה. הדוגמנית היפייפיה סירבה להאמין לחבריה כשהשוו אותה ליסמין, עד שבהאלווין האחרון היא התחפשה אליה וגילתה כמה הם צדקו.

אוליינקה שמגיעה במקור מגיאנה שבדרום אמריקה אבל מתגוררת היום בני יורק, לבשה את התחפושת בשני החלקים אותה רכשה ב-10 דולר בלבד ברשת והתאימה תסרוקת. היא פרסמה תמונה שלה לצד תמונה של הדמות המצוירת באינסטגרם והוסיפה כפינוק למעריצים ביצוע לשיר A Whole New World, לצד בן הזוג שלה, שלדון סטריקלנד, שהתלבש כאלאדין.

נכון לכתיבת שורות אלה, התמונה זכתה ל-141 אלף לייקים והביצוע צבר כ-190 אלף צפיות. ברשת הרעיפו עליה שבחים, אך קצת פחות התלהבו מאלאדין, "הוליווד חייבת ללהק אותה לגרסת הלייב אקשן של הסרט, אבל על אלאדין היא יכולה לוותר (צוחק)". אוליינקה, חברה בלהקת XSO, סיפרה שהכריחה את החבר שלה להצטרף אליה לדואט. עוד סיפרה לדיילי מייל אונליין שמאז שהייתה ילדה קטנה חלמה להיות יסמין, "היא תמיד הייתה נסיכת דיסני האהובה עליי".

עוד באותו נושא

לג'ניפר לורנס יש כפילה והיא גם שחקנית וגם מהממת

לכתבה המלאה

היא הופתעה לראות איך הגיבו לתחפושת שלה בליל האלווין האחרון, "הלכנו לפארק סיקס פלגס שבג'ורג'יה בהאלווין וזה היה כל כף כיף. רק שם התחלתי להבין כמה אני דומה לנסיכה יסמין. כמה אנשים ביקשו להצטלם איתנו וחשבו שאנחנו עובדים בפארק. זה היה מדהים".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully