וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בכל העולם: נטפליקס רכשה את "פאודה"

8.11.2016 / 7:24

עונתה הראשונה של "פאודה" מבית yes מצטרפת למאות אלפי הכותרים שזמינים לצפייה בנטפליקס. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים ומיוצרי הסדרה: "זה חלום שמתגשם"

יח"צ - חד פעמי

הישג נאה נוסף לטלוויזיה הישראלית: רשת נטפליקס רכשה לשידור את "פאודה" מבית yes ופרקיה יהיו זמינים לצפייה החל מה-2 בדצמבר. "פאודה", שעונתה הראשונה שודרה בשנת 2015, עוקבת אחרי לוחמי יחידת מסתערבים, המנהלים מרדף אחרי מבוקש בכיר בחמאס. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בישראל וב-yes אף התגאו בכמות הפעמים בהן נצפתה הסדרה בשירות ה-VOD של החברה. במסגרת העסקה, "פאודה" תתויג כהפקת מקור של נטפליקס ואף תזכה לפתיח חדש.

לרגל עלייתה של "פאודה" בנטפליקס תיערך בלוס?אנג'לס ב?28 בנובמבר פרמיירה חגיגית בהשתתפות יוצרי הסדרה אבי יששכרוף, פרשן וכתב וואלה! NEWS לענייני ערבים, וליאור רז, שגם מככב בה בתפקיד הראשי.

העבודה על עונתה השנייה של "פאודה" התעכבה בשל חילוקי דעות בין טנדר וקסטינה, החברות שהפיקו במשותף את העונה הראשונה. לאחר שנפתר הסכסוך, נודע כי מי שיהיו אמונים על העונה השנייה, שצפויה לעלות לשידור בשנה הבאה, הם המפיקה ליאת בנאסולי, התסריטאי הראשי אמיר מן, התסריטאית מיכל אבירם ועורכת התסריט שרי תורג'מן.

אבי יששכרוף מסר לוואלה! תרבות בתגובה: "ליאור רז ואני מודים לכל האנשים שהיו מעורבים בתהליך המכירה והיצירה של 'פאודה'. זה חלום שמתגשם כל יום מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • פאודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully