וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 119: הזהות הכפולה והסודית של לינדזי לוהן

10.11.2016 / 10:10

אן האת'וויי היא הנחמה הכי טובה לתוצאות הבחירות בארה"ב, גילוי מסעיר שופך אור חדש על התנהגות המוזרה של לינדזי לוהן, הפציעה המסוכנת של הזמרת אנסטסיה על סט "רוקדים עם כוכבים" והאמת על בנו של רוס גלר. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: אן האת'וויי לנשיאות, בבקשה

לפני שאיבד את התקווה יחד עם שאר חבריו הדמוקרטים, חגג סטודנט בשם יואן את יום הולדתו במהלך עצרת תמיכה בהילרי קלינטון. בעצרת נכחה גם השחקנית אן האת'וויי, שבאה לא רק לתמוך בקלינטון, אלא גם להרים לצעיר את מצב הרוח ביום חגו, שרה לו "יום הולדת שמח" וסחפה אחריה את שאר הנוכחים. אפשר להתעלף מכמויות הכריזמה שנוטפות מהאת'וויי, ועם כזו עוצמה, איך לעזאזל נתקענו עם טראמפ? שמישהו יריץ אותה ב-2020 בבקשה.

מקום 4: מישהי פה ראתה יותר מדי ערוץ הילדים

אלפרד הוא דב קואלה קטון שנמצא על ידי משטרת קווינסלנד בתוך ילקוט של אישה בשנות החמישים לחייה, שניסתה ככל הנראה לאמץ אותו בניגוד לחוק. מי שזוכר את דובי הקואלה בלינקי ופינקי - שילקוט זה כלום בשבילם אחרי ששרדו במשך שלושים שנה בתוך חבילה ששקעה בקרקעית הים - יודע שאלפרד יכול היה להיות בדרכו להרפתקה מופלאה: לשחק מחבואים עם ילדה שתשמור אותו בסוד מההורים. כל זה לא עניין את השוטרים, שהעבירו אותו לטיפול השירות הווטרינרי. נקווה שימצא שם מי שישחק איתו במחבואים.

מקום 3: מה עובר על לינדזי לוהן? היא מרגלת, זה מה

הסבר אפשרי למה שעובר בשנה האחרונה על לינדזי לוהן מתחיל להסתובב ברשת, ובעולם בו דונלד טראמפ הוא נשיא ארצות הברית הוא גם נשמע די הגיוני. לינדזי, תחזיקו חזק, היא מרגלת. לא, לא מדובר בשחזור תפקידה כתלמידה עם תחביבי ריגול בסרט "הרמז" מ- 2002, אלא בסיבה האמיתית שבעטיה אימצה את המבטא החדש והמשונה שלה, את המסעות בעולם, או את מערכת היחסים שלה עם האוליגרך הרוסי המכה איגור טראבסוב. היא בסך הכל עסוקה בלהגן על המדינה שלה ועל העולם המערבי כולו, ומחזירה את אמריקה לגדולתה.

מקום 2: הפציעה שכמעט חיסלה את הזמרת אנסטסיה

לזמרת אנסטסיה היו כמה להיטים בתחילת שנות האלפיים, אך בשיא הצלחתה, בעודה בת 29, אובחנה כחולה בסרטן השד ונאלצה לקחת הפסקה מחיי הפופ התובעניים. שנים אחדות לאחר שהחלימה חזרה המחלה, ואנסטסיה עברה כריתה כפולה בדרכה להחלמה. היא לא תיארה לעצמה שאחרי שהתגברה על הסרטן פעמיים, פציעה על הסט של "Strictly Come Dancing" - "רוקדים עם כוכבים" הבריטי - כמעט תגרום לה לאבד את שדיה המשוחזרים. אנסטסיה נפצעה במהלך החזרות לתכנית, ומאחר ולא היתה ברורה לה חומרת הפציעה, העדיפה לא להשתתף באחד הריקודים וכמעט הודחה. הוכחה חותכת לכל מי שטוען שהריאליטי הוא סרטן בגוף האומה.

מקום 1: אז לאן נעלם באמת בן גלר מ"חברים"?

בן גלר, בנו של רוס מאשתו הראשונה קרול, זכור לקהל מהופעותיו הסדירות יחסית ב"חברים". סיפור לידתו היה קו עלילה מרכזי בימיה הראשונים של הקומדיה, אך בהמשך הלך תפקידו של בן והצטמצם, עד שנעלם מעל פני האדמה ללא שום הסבר ולא נראה כלל בעונותיה האחרונות. כעת מגיעה תיאוריה חדשה שעשויה להסביר את ההיעלמות הזו: רוס איבד משמורת על בן. מצבו הנפשי המעורער של רוס, שכלל כמה משברים קשים, גרם לקרול לקבל משמורת בלעדית על הילד המשותף. עדיף על פני לחלוק אותה עם האב הגרוש שלוש פעמים, שיצא לשבתון בכפייה בגלל קושי בשליטה בכעסים, ניהל מערכת יחסים עם סטודנטית שלו, ניסה לשכב עם בת דודה שלו, ועוד. שלל הדברים הבעיתיים שהאח הבוגר לבית גלר עשה נראו לנו שטותיים, אבל אם זה זה היה חבר אמיתי היינו כבר שולחים אותו לטיפול.

בן בימים שבהם היה מורשה משפטית לבקר אצל אבא

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully