וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי לאונרד כהן הלך לעולמו שלושה ימים לפני קבורתו

ההודעה על מותו של המוזיקאי האגדי הגיעה שלושה ימים לאחר פטירתו. מבית הכנסת "שערי שמים" במונטריאול, אותו נהג כהן לפקוד בנעוריו, נמסר כי הוא "רצה להגיע למנוחות בטקס יהודי מסורתי, לצד הוריו, סביו וסבותיו"

יח"צ - חד פעמי

הזמר והמשורר לאונרד כהן, שהלך השבוע לעולמו בגיל 82, נפטר שלושה ימים לפני שנקבר ולפני פרסום דבר מותו – כך נמסר הלילה (שבת) מחברת המוזיקה סוני. בהצהרה שנמסרה מרב הקהילה היהודית במונטריאול "שערי השמים", נכתב כי "לאונרד רצה להגיע למנוחות בטקס יהודי מסורתי לצד הוריו, סביו וסבתיו".

"לאונרד היה אהוב ונערץ בידי שער שמים", נמסר בהצהרה. "הוא שמר על אורח חיים רוחני, מוזיקלי ומשפחתי צמוד לבית הכנסת שאותו פקד בנעוריו. יהי זכו ברוך". לא נמסרה סיבה רשמית לדחיית טקס הקבורה ופרסום מותו של כהן. עם זאת, נמסר כי משפחתו העדיפה להתאבל על המוזיקאי המפורסם באופן פרטי לפני ההודעה על מותו.

עוד בוואלה! תרבות:
נשיקות ורחמים: 11 השירים הכי יפים של לאונרד כהן
"אני מוכן למות": הריאיון האחרון של לאונרד כהן
האח כהן: השילוב בין לאונרד כהן למסך הגדול הניב קסם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי האחרון פורסמה הודעה על מותו של כהן בדף הפייסבוק הרשמי שלו. "בצער רב אנו מדווחים כי המשורר האגדי, הפזמונאי והאמן, לאונרד כהן הלך לעולמו", נכתב. "איבדנו אחד מבעלי החזון הנערצים והפוריים ביותר בעולם המוזיקה". בהודעה נכתב כי הלווייתו של כהן תתקיים בלוס אנג'לס. משפחתו אישרה את הדיווח. סיבת המוות לא נמסרה. "המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה בזמן שהיא מתאבלת".

לפני חודש בלבד הוציא כהן את אלבומו ה-14 והאחרון, שעסק בעבודתו ובהשקפתו על החיים ועל המוות. השקת האלבום לוותה בריאיון שהניק למגזין "ניו יורקר", ובו סיפר שהוא "מוכן למות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully