וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטקלאן נפתח מחדש; חברי איגלז אוף דת' מטאל הורחקו מהמקום

13.11.2016 / 6:58

שנה לאחר מתקפת הטרור הרצחנית בפריז, נפתח התיאטרון שעמד במוקד האירועים. סטינג ביקש מהמשתתפים לעמוד דקת דומייה ומארגני האירוע הרחיקו מהמקום את חברי איגלז אוף דת' מטאל בשל התבטאויותיהם בתקשורת, בלהקה מכחישים

צילום: רויטרס
seperator
סטינג בפתיחה המחודשת של הבטקלאן. רויטרס
סטינג בפתיחה המחודשת של הבטקלאן/רויטרס

פריז המדממת חבשה מחדש את פצעי אירועי הערב הנורא שהתרחש לפני שנה בדיוק, עת נרצחו 90 בני אדם בתיאטרון הבטקלאן כחלק ממתקפת הטרור הקטלנית שהוביל ארגון דאעש ברחבי בירת צרפת. המקום נפתח מחדש בהופעה מיוחדת של סטינג שביקש מהנוכחים במקום לעמוד דקת דומייה והצהיר בצרפתית "אנחנו לא נשכח אותם. יש לנו הלילה שתי משימות. האחת, לזכור ולכבד את אלה שקיפחו את חייהם במתקפה. השנייה, לחגוג את החיים ואת המוזיקה". כל ההכנסות מהופעתו של סטינג יועברו לשתי קרנות צדקה שהוקמו עבור תמיכה בניצולי המתקפה המשולבת בפריז.

לאירוע, שהתקיים תחת אבטחה כבדה, הגיעו כ?1,000 איש ושאר הכרטיסים הוענקו למשפחות הקורבנות. גולשים רבים חלקו ברשתות החברתיות תמונות ורשמים מסידורי האבטחה במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עם זאת, גם ערב ההוקרה כלל סקנדל אחד לפחות. סוכנות הידיעות הצרפתית AFP מדווחת כי שני חברי להקת איגלז אוף דת' מטאל הורחקו מהמתחם בשל התבטאויותיו של ג'סי יוז, סולן הלהקה, לאחר מתקפת הטרור. "הם הגיעו וזרקתי אותם החוצה. יש דברים עליהם אי אפשר לסלוח", אמר לפי הדיווח מנהל המקום ז'ולס פרוטוס. "ראיתי במו עיני מוסלמים חוגגים ברחובות. איך הם ידעו מה מתרחש בבטקלאן? היה חייב להיות תיאום פעולה", אמר יוז לפני כמה חודשים בריאיון למגזין "Taki's Magazine" וחזר על האשמות שהעלה בעבר לפיהן חלק מצוות האבטחה הצרפתי שיתף פעולה עם הטרוריסטים. בתגובה לדבריו, שני פסטיבלי מוזיקה בצרפת ביטלו את הופעת הלהקה.

חברי הלהקה מסרו ל-"Billboard" כי לא הורחקו מהמתחם וכי כלל לא רצו להיכנס להופעתו של סטינג. "מטרת היום הזה היא לזכור את אובדן החיים הטרגי שאירע במקום וז'ולס פרוטוס הפחדן מעדיף להפיץ שקרים לתקשורת ולקדם מסר של שנאה במקום שלום ואהבה", אמר מנהל הלהקה.

seperator

(עדכון אחרון: 9:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully