וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישים גוונים של תסכול: העונה השלישית של "The Fall" נהרסת בגלל הדברים הקטנים

14.11.2016 / 6:46

מי ששרד עד כה יודע ש-"The Fall" אינה מושלמת ושהיא סובלת מפגמים אבל החורים הקטנים בעלילה פוערים פער בין הצופים והסדרה, ובכלל לא בטוח שהמשך העונה יצליח לגשר עליהם

העונה השלישית והחדשה של "The Fall" זמינה לצפייה בחינם בקטגוריית yesLONDON
יודע כל אדם שאם יש דבר אחד ש-"The Fall" מצטיינת בו הוא דחיית סיפוקים וגרימת תסכול מצטבר

האם יש שני דברים שונים ונבדלים יותר מצופי "The Fall" ומפול ספקטור, הרוצח הסדרתי של הסדרה? אלה ממתינים כבר כמעט שלוש שנים לסיפוק, והוא כבר כמעט שלוש שנים משיג את הסיפוק שלו שוב ושוב מעצם היותו רוצח סדרתי. כמות הסבלנות שנדרשת מצופה ממוצע של "The Fall" כמעט בלתי ניתנת לתיאור. מה בסך הכל רוצה אדם? שהטוב ינצח, שסטלה גיבסון, השוטרת שרודפת אחרי פול ספקטור ברחבי בלפסט, תלכוד את הפושע ובכך יגיע לסיומו סיפור אלים, מיוזע ומעייף. אבל יודע כל אדם שאם יש דבר אחד ש-"The Fall" - שאלוהים יודע למה שמה לא תורגם לעברית, אולי זהו חלק ממסע העינויים שכרוך בצפייה בה - מצטיינת בו הוא דחיית סיפוקים וגרימת תסכול מצטבר.

בהתחלה זה היה נחמד. הקצב האיטי של "The Fall" והמשחק המשובח של ג'יליאן אנדרסון (גיבסון) וג'יימי דורנן (ספקטור) עשו את שלהם והיה מאוד קל להיסחף ולסלוח על הנפילות הקטנות, תרתי משמע. גם הקליף האנגר המוזר של העונה הראשונה (ספקטור מודיע לגיבסון שסיים לרצוח ועוזב עם משפחתו לסקוטלנד) עבר. בערך. העונה השנייה היתה כבר סיפור אחר לגמרי והקליף האנגר העוד יותר מוזר שלה (ספקטור נורה ומדמם, לכאורה למוות, בין זרועותיה של גיבסון) היה קש ששבר את גבו של גמל כלשהו. פרק הזמן שעבר בין שתי העונות (כשנה וחצי) דרש סגירת מעגל כלשהי עבור הצופים הנאמנים. היא לא הגיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פמיניזם מתקדם אבל מה עוד?/מערכת וואלה!, צילום מסך
האם גילינו משהו על עברה של גיבסון? למען השם, מדובר בדמות ראשית וחוץ מהפמיניזם המתקדם למדי שלה, אין לנו שמץ של מושג מי היא ומה מניע אותה

כמעט שנתיים לאחר מכן מגיעה העונה השלישית ולפי תחילתה (שזמינה ב-yes VOD), זהו עומד להיות מסע מתסכל בואכה משעמם. הפרקים הראשונים של העונה מוצאים את גיבסון כשהיא נמצאת במוקד חקירה פנים-משטרתית בשל התנהלותה במרדף אחרי ספקטור, במקביל לניסיון לבנות תיק משפטי נגד ספקטור, שבכלל נמצא בבית חולים ומחלים מהירי. אזיקים, אגב, אין עליו. אולי משהו שמשטרת צפון אירלנד צריכה לבדוק בעתיד, רק אומר. הדברים הקטנים האלה הם מה שהורס את הצפייה בסדרה. מי ששרד עד כה יודע ש-"The Fall" אינה מושלמת ושהיא סובלת מפגמים (האם גילינו משהו על עברה של גיבסון? למען השם, מדובר בדמות ראשית וחוץ מהפמיניזם המתקדם למדי שלה, אין לנו שמץ של מושג מי היא ומה מניע אותה. זאת אומרת, פרט לרצון לתפוס את ספקטור. אבל כל בלש רוצה לעשות זאת, כך שגיבסון לא יותר מדי מיוחדת בממד הזה) אבל החורים הקטנים בעלילה פוערים פער בין הצופים והסדרה, ובכלל לא בטוח שהמשך העונה יצליח לגשר עליהם, פמיניזם מתקדם או לא.

הנחמה היחידה הברורה לכאורה, היא שמדובר בעונה האחרונה שתעסוק במשחק החתול והעכבר שגיבסון וספקטור מנהלים. רוצה לומר, אם יש פרק זמן שבו אמורה להופיע סגירת מעגל מדובר בששת הפרקים האלה. השאלה היא האם "The Fall" תצליח להשתחרר מעברה הבעייתי ולחזור לדרך הישר, או שמא כמו גיבורה תבצע פעם נוספת את אותו הפשע ותותיר צופים רבים כשחצי תאוותם בידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully