וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם לא הצילו את החיים שלך, הם גנבו אותם": צפו בטריילר הראשון של "Ghost in the Shell"

13.11.2016 / 13:37

הצצה ראשונה לעיבוד הלייב אקשן של סדרת המאנגה היפנית המצליחה, ובמרכזו סקרלט ג'והנסון כשוטרת סייבורגית שנאבקת בפשיעה טכנולוגית וטרור קיברנטי

צילום מסך

הרבה מסתורין אפף את הפקת עיבוד הלייב אקשן של "Ghost in the Shell" (הרוח שבמעטפת) לקולנוע. מדובר בסדרת ספרי מאנגה יפניים מצליחה - שהולידה סדרות וסרטי אנימה, כמו גם משחקי מחשב - מאת מאסמונה שירו. התסריט לעיבוד הקולנועי הסתובב בהוליווד מספר שנים, עד שאולפני פרמאונט הרימו את הכפפה. כעת משחררים האולפנים טריילר ראשון שחושף מעט מהעולם הטכנולוגי המורכב והמרהיב שנמצא במרכז הסיפור.

הסרט, בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, יתמקד בסיפורה של גיבורת הסדרה, מוטוקו קוסאנאגי (המכונה "מייג'ור"), שוטרת סייבורגית, המשרתת ביחידה משטרתית עתידנית ("מדור 9") המתמחה בלחימה בפשעי טכנולוגיה, טרור ולוחמה קיברנטית. שנים קודם לכן עברה קוסאנאגי תאונה קשה שהביאה להחלפה של חלקים רבים מאיברי גופה בחלופות רובוטיות, אולם מוחה נותר אנושי. מפגש עם פושע מתוחכם במיוחד, שמנסה לפרוץ למוחה, שופך אור חדש על נסיבות התרחשויות העבר.

כמו הספר שעליו הוא מבוסס, גם הסרט מתרחש בתקופה עתידנית מרהיבה, וכולל לא מעט תהיות פילוסופיות על הקשר בין אדם למכונה. "Ghost in the Shell", בבימויו של רופרט סנדרס ("שלגיה והצייד") יצא לבתי הקולנוע בעולם ב-31 במרץ .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully