וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן ז'ק בורנל מהסטרנגלרס: רוג'ר ווטרס "די בור"

16.11.2016 / 12:25

בסיסט הסטרנגלרס, ז'אן ז'ק בורנל, סיפר במסיבת עיתונאים על הלחצים שהופעלו עליהם להחרים את ישראל, והתייחס גם לרוג'ר ווטרס. "שמעתי עליו רק לאחרונה, אני חושב שהוא היה בלהקה בשם פינק פלויד"

ז'אן ז'אק בורנל 2008. GettyImages
ז'אן ז'ק בורנל/GettyImages

להקת הסטרנגלס מתכוננת להופעתה מחר (חמישי) בהיכל התרבות בתל אביב, ונראה שחבריה בינתיים נהנים מהביקור בארץ. במסיבת עיתונאים שקיימו היום, התייחסו חברי הלהקה ז'אן ז'ק בורנל ובאז וורן ללחצים שהופעלו עליה להחרים את האירוע בישראל, ובתשובה לפניית וואלה! תרבות אף כינה הבסיסט בורנל את רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, "בור".

"אני שמעתי על רוג'ר ווטרס רק לאחרונה, אני חושב שהוא היה בלהקה בשם פינק פלויד אי אז", עקץ בורנל, "ונראה שהוא בחר במסלול שמספר אנשים לקחו - באקדמיה במיוחד - לנסות להחרים מוצרים ישראליים. נכון? זה חלק מהעניין הזה, כן?. ובכן אני רק אומר שאני חושב שהוא די בור, הוא לא מכיר את המצב כראוי".

בורנל הוסיף כי "אם זה היה מצב חד וברור הייתי תומך, אבל זה לא, זה באמת מורכב". במסיבת העיתונאים אמר עוד בורנל כי "היתה קצת ביקורת על כך שאנחנו מגיעים לישראל, והביקורת הזאת מאוד משמיצה. זה בגלל שלדעתי אנשים אינם מלומדים, אני חושב שהם בורים לגבי מה שקורה כאן. אני לא חושב שהרבה אנשים מבינים שישראל היא הדמוקרטיה האמיתית היחידה באזור הזה של העולם". לדבריו, אכן "יש נושאים פולמוסיים כמו השטחים, אבל זה נושא פולמוסי גם כאן בישראל, אני מאמין". על הביקורת שספגו בעקבות החלטתם להגיע לישראל אמר עוד: "אז כן, יש ביקורת, אבל אם אתה תמיד תציית לתכתיבים של הביקורת לא תשיג כלום".

"הוזמנו לבוא לישראל ואמרנו 'כן, נהדר, לא היינו פה כבר זמן מה, ויש אנשים שרוצים לבוא לראות אותנו'. אם מחר העם הפלסטיני יזמין את הסטרנגלרס להופעה שם - אני אחשוב 'זה מגניב' כי מעולם לא הייתי שם. אבל הם לא", אמר עוד בורנל.

זוהי הפעם השלישית שבה להקת הסטרנגלרס מגיעה להופעה בישראל לאחר שהופיעה אצלנו בפברואר 1987, ופעם נוספת ביולי 2008 כשפתחה את הופעת להקת בלונדי באמפי פארק רעננה. בין לבין, היתה אמורה להופיע באוגוסט 2001, כלהקת חימום בהופעה המתוכננת של הרד הוט צ'ילי פפרז בישראל, אך ההופעה בוטלה עם פרוץ האינתיפאדה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully