וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בפעם הראשונה שהגעתי לאורגזמה, נתתי כיף לחבר שלי": ספר הזיכרונות של אנה קנדריק חושף סיפורים מסעירים

16.11.2016 / 17:19

השחקנית המועמדת לאוסקר מספרת בספרה "Scrappy Little Book" על החוויות שלה כשחקנית צעירה בתיאטרון, על התקופה בה זכתה לקבל מתנות יקרות בקמפיין לאוסקר וגם על הפעם הראשונה עם החבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנה קנדריק המקסימה היא אחת השחקניות המצליחות בהוליווד בגיל 31. על פי ההערכות היא מחזיקה בהון של 15 מיליון דולר, היתה מועמדת לפרס האוסקר ולפרס הטוני וזוכה לשורה של תפקידים בסרטים מצליחים. ובכל זאת, ספר הזיכרונות שלה "Scrappy Little Nobody" ("כלומינקית קטנה ומרופטת", בתרגום חופשי) מוצג מנקודת מבט של מי שעדיין לא השלימה עם הפיכתה לכוכבת.

הספר הוא למעשה אסופה של מאמרים אוטוביוגרפיים שכתבה קנדריק על שורה של נושאים: מהקריירה כשחקנית צעירה בברודוויי, דרך חיי ההתבגרות שלה ועד החוויות מהשטיח האדום. בין לבין חושפת קנדריק שורה של סיפורים מפתיעים ואישיים. ביניהם העובדה ש"דמדומים", בכיכובה, היה סרט שנוא עליה במיוחד. "אף אחד מהקולנוענים שעבדתי איתם במהלך השנים לא צפה בזה", כותבת קנדריק, אבל זה השאיר אותי מעל המים בזמן שעשיתי סרטים בתקציב קטן. זאת היתה העבודה המגוחכת ביותר שהיתה לי". על המועמדות שלה לאוסקר בסרט "תלוי באוויר", היא כותבת: "הרגשתי כמו זיוף. הטיסו אותי, ישנתי במלונות שלא הייתי יכולה להרשות לעצמי ולבשתי בגדים שאחרים בחרו עבורי. כשחזרתי הביתה, גררתי את המזוודה עם כל הדברים האלה שלא היו שלי מעל השטיח המוכתם בזפת שלי, וזרקתי הכל על מיטת האיקאה שלי".

עוד גילוי מסעיר מתוך הספר מתייחס לפעם הראשונה שבה קנדריק הצליחה להגיע לסיפוק מיחסי מין. בספרה מתארת קנרדריק על העניין וההנאה של מיחסי מין, ובמקרה הזה היא מספרת על החבר שלא הצליח להביא אותה לסיפור במשך החודש הראשון להתנסויותיהם. "כשזה סוף סוף קרה, הרמתי את היד שלי לכיף", כותבת השחקנית. הבחור לא ממש העריך את המחווה.

קנדריק משיקה בימים אלה את הספר במסגרת סיבוב הרצאות וחתימות בשורה של חנויות ברחבי ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully