וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלו של לאונרד כהן גילה: האמן נפטר בשנתו אחרי שנפל

17.11.2016 / 10:56

שבוע אחרי היוודע דבר מותו של האמן הקנדי, מנהלו התייחס כעת לנסיבות מותו בביתו שבלוס אנג'לס: "לאונרד מת בשנתו, אחרי שנפל באמצע הלילה. המוות היה פתאומי, בלתי צפוי ושלו"

לאונרד כהן. GettyImages
"הוא הרגיש שהחלון נעשה יותר ויותר צר". כהן/GettyImages

אחרי שבשבוע שעבר הלך לאונרד כהן לעולמו והעציב את עולם המוזיקה, מנהלו, רוברט קורי, התייחס הלילה (אור לחמישי) לסיבת המוות של הזמר והיוצר הקנדי, שכפי שדווח נפטר שלושה ימים קודם היוודע דבר מותו בכלי התקשורת. "לאונרד כהן מת בשנתו, אחרי שנפל באמצע הלילה בשביעי בנובמבר", הצהיר מנהלו של כהן.

"המוות היה פתאומי, בלתי צפוי ושלו", הוסיף על מותו של כהן בביתו שבלוס אנג'לס. בחודשים שלפני מותו דווח בתכנית הרדיו של מגזין ה"ניו יורקר" כי כהן מתמודד עם מחלת הסרטן, ובריאיון למגזין סיפר שהוא סובל מכאבים בגבו. במהלך התקופה, עם זאת, המשיך כהן ליצור ואף סיים את אלבומו האחרון "You Want It Darker" ששוחרר בחודש שעבר. בעיתון ה"ניו יורק טיימס" אף דווח שהוא עבד על שני פרויקטים מוזיקליים נוספים וספר שירה.

המפיק והיוצר פטריק לאונרד, שותפו של כהן לעשייה המוזיקלית, סיפר לניו יורק טיימס כי האמן והיוצר הקנדי "הרגיש שהחלון נעשה יותר ויותר צר", ועל כן רצה "לנצל את הזמן בצורה הכי יעילה שיוכל, כדי לסיים את העבודה שהוא היה כל כך טוב בה ומסור אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully