וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין דיי במחאה נגד דונלד טראמפ: "לא לפאשיזם"

21.11.2016 / 7:19

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית כלל מחאה בזמן הופעתה של להקת גרין דיי. סולן הלהקה קרא באמצע ביצוע השיר "לא לפאשיזם! לא ל-KKK"

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: מייק פנס מתקבל בקריאות בוז ב"המילטון")

seperator

מחאת עולם התרבות האמריקאי נגד דונלד טראמפ ומשטרו ממשיכה להתרחב. טקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA) שנערך לפנות בוקר (שני) כלל חלוקת פרסים והופעות רבות ומגוונות אבל נדמה שמה שייזכר ממנו תהיה המחאה של להקת גרין דיי.

גרין דיי ביצעה את שירה החדש "Bana Bang" והלהיבה את הקהל אולם באמצע השיר, סולן הלהקה בילי ג'ו ארמסטרונג הוביל את הנוכחים בקריאות "לא לטראמפ, לא ל-KKK, לא לפאשיזם באמריקה". פעולתו של ארמסטונג גררה גל תגובות ברשתות החברתיות ורבים ממתינים כעת לתגובתו של טראמפ לאור אירועי סוף השבוע ותקרית "המילטון".

בסוף השבוע הגיע סגן הנשיא הנבחר מייק פנס לצפות במחזמר המצליח "המילטון" וזכה לקריאות בוז מהקהל. בתום המופע פנה אליו שחקן שחור מהבמה ואמר: "אני מקווה שהמופע נתן לך השראה לשמור על הערכים של כולנו". בתגובה, נשיא ארצות הברית הנבחר טראמפ קרא לקאסט של "המילטון" להתנצל. "סגן הנשיא העתידי והנהדר שלנו, מייק פנס, הוטרד אמש בתיאטרון על ידי הקאסט של 'המילטון', מול המצלמות. אסור שזה יקרה", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "התיאטרון חייב להישאר מקום בטוח ומיוחד. הקאסט היה חצוף מאוד אמש לאיש טוב מאוד, מייק פנס. תתנצלו!".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המחאה של גרין דיי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully