וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו ל-"Song For Her", שיר חדש של הספייס גירלז

23.11.2016 / 11:59

גרסת דמו לשיר מהאלבום הממשמש של שלוש הספייס גירלז המאוחדות תחת השם GEM (ג'רי, אמה ומלאני בי), דלפה לרשת ואולי מספקת מושג על מה שצפוי באלבום. האזינו

ביולי האחרון, חודש אחרי ההכרזה של כמה מבנות הספייס גירלז על איחוד כוחות והקלטת מוזיקה חדשה, טופטפו ידיעות על שיר ראשון חדש שהקליטו ביחד - "Song For Her" שמו. "אנחנו אוהבות ליצור דברים", הסבירה בשעתו אמה בנטון. "נכנסו לסטודיו וצחקנו קצת. זה לא סינגל, זה פשוט שיצרנו משהו. זה רק דמו ואיכשהו הוא יצא החוצה". הדיסקליימר הזה חשוב לקראת האזנה לדמו שיצא כעת במלואו, כי מדובר בשיר הנשמע כמו משהו זניח במיוחד שנשלף מתחרות אירוויזיון מהניינטיז. ולא בקטע טוב, למען הסר ספק. תוכלו להאזין לו למעלה.

כזכור, ב-8 ביוני האחרון, בדיוק ביום השנה העשרים לצאת סינגל הבכורה של הספייס גירלז, "Wannabe", החליטו הבנות לחגוג את ציון הדרך. ליתר דיוק, שלוש מתוך חמש הבנות: מלאני בראון, ג'רי לשעבר-האלוויל-וכיום-הורנר, ואמה בנטון. בווידאו שהעלו לערוץ יוטיוב חדש בשם "Spice Girls - GEM", כלומר ראשי התיבות של שמות שלוש הנשים הללו, הן הודו למעריצים שליוו אותן ומתגעגעים אליהן והבטיחו שבקרוב יעשו דברים. זה קורה בלי ויקטוריה בקהאם, שלא מעוניינת לקחת חלק באיחוד, ועל כן גם מלאני צ'יזהולם הודיעה שאין לה רצון להתאחד בהרכב חלקי ונותרה מחוץ לפרויקט החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully