וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוי אווירי: נדחתה הופעת להקת אייר סופליי בשל גל השריפות

24.11.2016 / 18:46

הלהקה האוסטרלית היתה אמורה להופיע מחר בערב בהיכל הספורט רוממה בחיפה, כחלק משלוש הופעותיה בישראל. אלא שמהפקת המופע נמסר כי בעקבות השריפות הלהקה החליטה להאריך את שהותה בישראל ותקיים את הופעתה בחיפה בראשון

אייר סופליי, Air Suply. נמרוד סונדרס
אייר סופליי בעת ביקורם הקודם בישראל, בדצמבר 2014/נמרוד סונדרס

בשל גל השריפות נדחתה הופעת להקת אייר סופליי, שתוכננה להתקיים מחר (שישי) בערב בהיכל הספורט רוממה בחיפה. מדובר באחת מתוך שלוש ההופעות של הלהקה בישראל, בנוסף להופעה הערב בהיכל הספורט ביד אליהו, תל אביב, וההופעה שאמורה להתקיים במוצאי שבת בבנייני האומה בירושלים.

כעת נמסר מיחסי הציבור של המופע כי לאור המצב תישאר הלהקה בישראל יומיים נוספים, ותקיים הופעה בחיפה ביום ראשון הקרוב. "לאור המצב בחיפה החליטה להקת אייר סופליי להאריך את שהותה בישראל ביומיים נוספים וזאת על מנת לא לאכזב את תושבי חיפה וכלל המעריצים, ולקיים את המופע בהיכל הספורט רוממה", הודיעו, "המופע יתקיים ביום ראשון, 27 בנובמבר, בשעה 21:00. כל הכרטיסים שנרכשו ליום שישי ה-25 בנובמבר - כוחם יפה לתאריך החדש".

זו הפעם הרביעית שהלהקה מגיעה להופעות בישראל, כשההופעה האחרונה שקיימה בארץ הייתה בדצמבר 2014. אייר סופליי האוסטרלית היא אחת הלהקות הבולטות של תחילת שנות ה-80. היא החלה את דרכה בשנות ה-70, ולאורך השנים התחלף הרכבה. מההרכב המקורי נותרו הסולן ראסל היצ'קוק והגיטריסט גרהאם ראסל. הלהקה הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "The Air Supply Album", לפני 40 שנה, וזכתה לחשיפה עולמית ראשונה בשנות ה-70 כשנבחרה על ידי רוד סטיוארט כלהקת חימום שלו בצפון אמריקה ובקנדה. בין להיטיה הידועים, נמנים שירי האהבה המתקתקים "All Out Of Love", ו-" The One That You Love".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully