וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הי"ד: האם הדמות הזו תמות במפתיע ב"המתים המהלכים"?

27.11.2016 / 7:56

חובבי "המתים המהלכים" נכנסו להיפרוונטילציה השבוע לאחר שאחד משחקני הסדרה הודיע על שינוי דרמטי בחייו. במי מדובר והאם תאוריית הקונספירציה הזו נכונה? זהירות - ספוילרים

יח"צ - חד פעמי

צופי "המתים המהלכים" רק החלו להתאושש מפתיחת העונה הקטלנית, תרתי משמע, של הסדרה, וכעת נפוצות שמועות לפיהן דמות מרכזית נוספת עומדת למצוא את מותה. קרל גריימס, אחד מבני הנוער שלא ברור כיצד שרדו עד עכשיו לאור כישורי ההורות המפוקפקים של הוריו, עלול שלא לשרוד את העונה השביעית.

חובבי התאוריה הזו מבססים אותה על אירועים שהתרחשו בחיים האמיתיים ולא על הקומיקס שעליו מבוססת הסדרה. צ'נדלר ריגס, שמגלם את קרל, התקבל לקולג' ויחל את לימודיו בשנה הבאה באוניברסיטת אובורן שבאלבמה, מרחק כמה שעות נסיעה מסט צילומי הסדרה בג'ורג'יה. לכאורה, לא מידע כה קיצוני שכן שחקנים רבים משלבים בין לימודים ומשחק. עם זאת, אביו של ריגס, התייחס ברשתות החברתיות לכך שבנו סיים חוזה בן שבע שנים עם "המתים המהלכים" והוסיף את המילה "חירות" שנמחקה מאוחר יותר. מעריצי הסדרה חיברו את שתי העובדות והגיעו למסקנה כי בניגוד לאירועים בקומיקס, קרל לא אמור לשרוד עוד זמן רב.

לתאוריה זו הצטרף חיזוק נוסף: באתר "comicbook" דיווחו כי אביו של ריגס העלה לפייסבוק סטטוס ארוך יותר, שמאז נמחק, ובו הודה לצוות הסדרה ולמעריצים על שבע השנים האחרונות. יש לציין כי שחקנים אחרים בסדרה נמצאים במשא ומתן לעונות נוספות כך שייתכן ומדובר בטקטיקה לשיפור תנאי שכר ותו לא.

האם רוברט קירקמן, יוצר "המתים המהלכים", יסטה מהקומיקס ויהרוג את קרל לפני הזמן? בהתחשב בכך שלקרל אין עין, שחוש הקליעה שלו פגוע ושהוא יצא לנקום בניגן, הנבל האולטימטיבי הגדול של הסדרה, זה נשמע אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully