וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגל החדש: תפילה המונית להצלחת ראשת הממשלה בפוטנציה גל גדות

28.11.2016 / 17:17

האיוונט ההומוריסטי בפייסבוק "תפילה המונית להצלחת גל גדות" מציע שהכוכבת תרוץ לראשות הממשלה. בין אם מדובר בדאחקה טבעית ובין אם בקמפיין שיווקי, יוצר הדף שסירב להזדהות סיפר לנו מה יש לוונדר וומן להציע בשדה הפוליטי

צילום מסך

כשהיא בכלל עסוקה עכשיו בענייני "וונדר וומן" ומתכוננת ליציאתו של הסרט לאקרנים, כאן בארץ כבר יש מי שמייעד לגל גדות תפקיד דווקא בתחום הפוליטי. בבדיחה מקוונת שלבשה צורה של אירוע פייסבוק תחת הכותרת "תפילה המונית להצלחת גל גדות", נטען כי גדות יכולה לשמש ראשת ממשלה טובה, שתנהל בהצלחה משאים ומתנים בזכות הצ'ארם. את האירוע יצר הדף "גל גדות לראשות הממשלה", שמפעילו סירב להזדהות ולא ברור מי בדיוק עומד מאחוריו. ייתכן שמדובר בקמפיין שיווקי כלשהו, אך מערכת וואלה! תרבות רוצה להאמין בחזקת האמיתות של בדיחות שצומחות מלמטה.

"תדפקו רגע אצל השכן שלכם ותשאלו אותו בידי מי הוא ירצה להפקיד את המדינה שלו, בידיים מחוספסות של פוליטיקאים או בידיה העדינות של גל גדות?", נכתב בתיאור האירוע. "איראן לדוגמא רוצה לבנות כוח אטומי, מי יותר ישכנע את נשיא ארה"ב לפעול בנושא? ביבי עם ציור של פצצה או משלחת של גל גדות וחברותיה?".

מפעיל הדף סירב כאמור להזדהות בפנינו, אך תירץ שמאחוריו עומדים בסך הכל "אנשים קטנים עם חלומות גדולים". בשיחה עמו הוא גילה מעט על היוזמה: "אנחנו אוהבים את גל גדות. ובכלל, אוהבים כל יופי וסימטריה באשר הוא. מכיוון שלנשים (בפרט נשים יפות) יש יכולת שכנוע וגיוס שאין לגברים בני 60, אנחנו חושבים שראוי ונכון לקדם אחת כזאת לראשות הממשלה, שיכולה במבט אחד לשכנע עשרות מדינות לתמוך בישראל. הסוד הוא: חשיבה מחוץ לקופסא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully