וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמיירה חגיגית של הסדרה "פאודה" התקיימה אמש בלוס אנג'לס לרגל עלייתה בנטפליקס

29.11.2016 / 11:10

באולם קולנוע מלא בלוס אנג'לס הושקה אמש הסדרה "פאודה", שיצרו אבי יששכרוף וליאור רז. "צבטתי את ליאור להאמין שזה אמיתי", אומר יששכרוף. רז: "היה מאוד מאוד מרגש לראות בפתיח את הכיתוב 'סדרה מקורית של נטפליקס'"

לוס אנג'לס, אולם קולנוע מלא, אמש. פרמיירה חגיגית של הסדרה "פאודה", לרגל עלייתה בנטפליקס. חושך יורד על הקהל. על המסך עולה הכיתוב "A NETFLIX ORIGINAL SERIES", כחלק מהפתיח החדש. ברגע שבו עלה הכיתוב, וההישג היפה של רכישת הסדרה נראה אמיתי פתאום, רטט לבם של יוצרי הסדרה, ליאור רז ואבי יששכרוף. "היה מאוד מאוד מרגש לראות בפתיח את הכיתוב הזה", אומר לוואלה! תרבות רז, שגם מככב בסדרה בתפקיד הראשי, בשיחה מלוס אנג'לס. "זו התחלה חדשה ומפתיעה, אנחנו מתרגשים. הראש באל איי אבל הרגליים בישראל. זה היה אירוע מאוד גדול שהוזמנו אליו ראשי התעשייה בהוליווד, וגם חברים שלנו, סוכנים ואנשים מנטפליקס. כל מי שראה את הסדרה בפעם הראשונה היה במתח, ומאוד מאוד נהנו. זה הולך להיות בהרבה מדינות עכשיו. לקחו סדרה ונתנו לה תרגום וגם דיבוב בהרבה שפות".

יששכרוף, פרשן וכתב וואלה! NEWS לענייני ערבים, אמר לנו: "היה ארוע מדהים ומרגש. נכנסנו לאולם, שהיה מלא לגמרי, כולם כבר מחכים לנו, וצבטתי את ליאור להאמין שזה אמיתי. כל הסיטואציה הזאת קצת מוזרה ולא מוכרת. גם בישראל כשזה קרה זה די הפתיע אותנו, וכשזה קורה בארצות הברית אז עוד יותר. כשאתה רואה בסדרה את הלוגו של נטפליקס, את התרגום באנגלית ואת תגובות הקהל, זה מאוד מרגש. ליאור ואני נשאנו נאום על הבמה, וזאת היתה סיטואציה הזויה מבחינתנו".

כפי שפירסמנו בתחילת החודש, רשת נטפליקס רכשה לשידור את "פאודה" מבית yes ופרקיה יהיו זמינים לצפייה החל מה-2 בדצמבר. "פאודה", שעונתה הראשונה שודרה בשנת 2015, עוקבת אחרי לוחמי יחידת מסתערבים, המנהלים מרדף אחרי מבוקש בכיר בחמאס. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בישראל וב-yes אף התגאו בכמות הפעמים בהן נצפתה הסדרה בשירות ה-VOD של החברה. במסגרת העסקה, "פאודה" מתוייגת כהפקת מקור של נטפליקס ואף זוכה לפתיח חדש. העבודה על עונתה השנייה של "פאודה" התעכבה בשל חילוקי דעות בין טנדר וקסטינה, החברות שהפיקו במשותף את העונה הראשונה. לאחר שנפתר הסכסוך, נודע כי מי שיהיו אמונים על העונה השנייה, שצפויה לעלות לשידור בשנה הבאה, הם המפיקה ליאת בנאסולי, התסריטאי הראשי אמיר מן, התסריטאית מיכל אבירם ועורכת התסריט שרי תורג'מן.

תמונות מהקרנת הבכורה של "פאודה" בלוס אנג'לס

מתוך הקרנת הבכורה של הסדרה "פאודה" בלוס אנג'לס לאחר רכישתה על ידי נטפליקס. באדיבות המצולמים
הכיתוב שנוסף לסדרה, שריגש את ליאור רז/באדיבות המצולמים
ליאור רוז ואבי יששכרוף נואמים במהלך הקרנת הבכורה של הסדרה שיצרו, "פאודה", בלוס אנג'לס, לאחר רכישתה על ידי נטפליקס. מערכת וואלה!
אבי יששכרוף וליאור רז, יוצרי "פאודה", נושאים נאום במהלך הקרנת הבכורה של הסדרה בלוס אנג'לס, לאחר רכישתה על ידי נטפליקס/מערכת וואלה!
ליאור רז ואבי יששכרוף בהקרנת הבכורה של הסדרה שיצרו, "פאודה", בלוס אנג'לס, לאחר רכישתה על ידי נטפליקס. באדיבות המצולמים
ליאור רז, אבי יששכרוף ובנות זוגם באירוע/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully