וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את החסינות: מתמודד "הישרדות" פרש לאחר שבוע אחד של צילומים

29.11.2016 / 11:31

השבט לא אמר את דברו אבל המתמודד רז ניסים כהן פרש מצילומי התוכנית "הישרדות" שהחלו לפני כשבוע. רשת בתגובה: "הפקת התוכנית קשובה לכל המתמודדים"

צילום מסך

הצילומים לעונה החדשה של "הישרדות" החלו בשבוע שעבר אולם קאסט התוכנית הצטמצם במפריע לאחר שהמתמודד רז ניסים כהן החליט לפרוש בשל "סיבות אישיות". ניסים כהן הוא לא הספורטאי הראשון שבוחר לפרוש מהפורמט, מייקל לואיס פרש מהעונה שצולמה בשנת 2011. זהות המתמודדים האחרים בעונה הנוכחית לא נחשפה עדיין אולם לפי דיווחים קודמים על האי נמצאים, בין היתר, מעיין אדם, הדוברת לשעבר של שרת התרבות והספורט מירי רגב, ושגיא ברייטנר שנודע בכישורי הביטבוקס שלו.

ניסים כהן, כדורסלן ליגות נמוכות, שרוב הופעותיו הטלוויזיוניות וברשת הן כשהוא ללא חולצה, פרץ לתודעה הציבורית אחרי שאיתגר בפומבי כדורסלנים בכירים בליגת העל והזמין אותם לשחק מולו "אחד על אחד", כולל הצעה לכוכב הפועל ירושלים דונטה סמית' להתערבות על 5,000 דולר. אחר כך התפרסם כשבזמן כתבה טלוויזיונית על נייט רובינסון, שחקן עבר ב-NBA ששיחק בהפועל תל אביב, הציע גם לו לעשות משחק אחד על אחד מולו, בתקרית שהגיעה עד לתוכנית האירוח של ג'ימי קימל.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב שמעוררת 'הישרדות'. הפקת התוכנית קשובה לכל המתמודדים, באשר הם, תוך שמירה על חוקי הפורמט וצרכיהם האישיים של המשתתפים".

העונה הקודמת של "הישרדות", ששודרה ברשת ושבמסגרתה זכה לירון "טילטיל" אורפלי, נהנתה מממוצע רייטינג עונתי של 31.5%. העונות הקודמות של הפורמט, ששודרו בערוץ 10, זכו לרייטינג עונתי נמוך יותר (העונה הראשונה 24.4%, העונה השנייה 18.4%, העונה השלישית 17%, העונה הרביעית 14.5%, העונה החמישית 15.2% והעונה השישית 23.9%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully