וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית חשפה בטעות תמונות עירום כשהייתה מסוממת

7.12.2016 / 6:16

כוכבת "שכנים" עשתה טעות קריטית כששכחה לכבות את מצלמת הרשת שלה בזמן שהיא גוללת בין אלפי תמונות העירום שלה - לעיני כולם. היא זרמה עם הטעות והעלתה את הקטע לאינסטגרם

קייטלין סטייסי/אינסטגרם

השחקנית האוסטרלית קייטלין סטייסי ידועה כפמניסטית חובבת עירום נשי טבעי. לפני יותר משנה, סטייסי בת ה-26, השיקה את האתר "Herself" המאפשר לנשים מכל העולם לחלוק תמונות של גופן העירום מבלי לספוג ביקורת, ובאותה שנה גם שיתפה את עוקביה בתמונות עירום שלה, כי חששה שהאקרים ידליפו אותן לפניה. זאת בוודאי הסיבה שאחרי שסטייסי גילתה שעשתה טעות נוראית - בה חשפה לעיני כל אלפי תמונות עירום שלה - היא קיבלה את הפדיחה בהומור ושיתפה פעולה עם זה כשפרסמה את כל הקטע באינסטגרם.

סטייסי שכחה שהשאירה את מצלמת הרשת שלה בלפטופ פתוחה וגללה בין אלפי תמונות העירום שלה, שהופיעו לעיני כל בתחתית המסך. השחקנית מודה שהייתה תחת השפעת סמים בזמן הזה - ושיתפה את הטעות באינסטגרם בלי להסתיר כלום. אינסטגרם שלחה אזהרה לסטייסי והסירה את הסרטון. על תמונות העירום הקודמות שהפיצה ברשת היא סיפרה: "כל חיי פחדתי שתמונות העירום ששלחתי לבני הזוג הקודמים שלי יימצאו ויעלו לרשת. עכשיו אין לי מה לדאוג כי אני נמצאת בכל מקום מיוזמתי".

עוד באותו נושא

השרה האוקראינית החדשה סופגת אש לאחר שתמונות עירום שלה דלפו לרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully