וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: וואן ריפבליק תופיע בישראל בספטמבר

30.11.2016 / 13:09

אחרי שהופיעה בישראל באביב 2015, נראה שאם לא יהיו שינויים ו/או ביטולים, להקת הפופ-רוק האמריקאית תופיע בפארק הירקון בספטמבר 2017

וואן ריפבליק, One Republic. ליאור כתר,
וכך זה נראה בסיבוב הקודם/ליאור כתר

אחרי שבמאי 2015 כבשו את פארק הירקון, נראה שחברי וואן ריפבליק מתגעגעים לישראל. גורמים בתעשייה מסרו לוואלה! תרבות כי הלהקה מתכננת לחזור בספטמבר 2017 להופעה בפארק הירקון בתל אביב, אם לא יתרחשו שינויים של הרגע האחרון. לפי הגורמים, מאחורי הפקת המופע העתידי עומדת קבוצת בלוסטון שהביאה את הלהקה לארץ גם ב-2015 (מקבוצת בלוסטון נמסר בתגובה: "אנו מנהלים משא ומתן עם עשרות אמנים לגבי הקיץ הקרוב, אין לנו אישור או סיכום לגבי וואן ריפבליק. כשיהיה משהו רלונוטי להגיד נגיד").

במאי 2015, כאמור הופיעה הלהקה בפארק הירקון בפני קהל של למעלה מ-20,000 צופים, וכבר בחודש אוגוסט השנה גילתה הלהקה בטוויטר כי היא שוקלת להגיע ארצה שוב ב-2017. בתגובה לציוץ של מעריצה ששאלה מתי יחזרו לישראל והוסיפה "אנחנו מתגעגעים אליכם", השיב חשבון הטוויטר הרשמי של ההרכב: "יש לנו כבר תאריכים לישראל ב-2017 בהמתנה".

וואן ריפבליק הוקמה בשנת 1996 בקולורדו על ידי החברים לתיכון ראיין טדר וזאק פילקין, התפרקה לאחר שחבריה סיימו את התיכון, התאחדה שוב בשנת 2002 ונוספה אליה חברי להקה. עברו 5 שנים עד לפריצתם לתודעה עם הסינגל הראשון שלה ,"Apologize", בשיתוף המפיק טימבלנד שזכה להצלחה גדולה ומהירה ולימים היה מועמד לגראמי. באותה תקופה השיר זכה למספר ההורדות הדיגיטליות החוקיות הגבוה ביותר בכל הזמנים בארצות הברית. הוא נכלל באלבום הפופ-רוק הראשון שלהם, " Dreaming Out Loud", שיצא בהמשך אותה שנה וזכה במהרה באלבום זהב. גם הסינגל השני מהאלבום, "Stop and Stare ", זכה להצלחה בהורדות.

אלבומה השני, Waking Up, יצא בנובמבר 2009, והעפיל למקום ה-21 במצעד המכירות של הבילבורד. גם באלבום זה הלהקה שיתפה פעולה עם טימבלנד, בשיר "Marchin On" שהיה השיר הרשמי של מונדיאל 2010. האלבום כלל גם את הלהיטים "Secrets" ו-"All The Right Moves". במרץ 2013 יצא אלבומה השלישי, "Native " שמו, הנחשב למצליח ביותר שלה, וכלל את הלהיט. "Counting Stars". אלבומה הרביעי "Oh My My" יצא בחודש אוקטובר השנה, וממנו זכור במיוחד הלהיט "Wherever I go".

במקביל לפעילותו כסולן, קלידן וכותב המרכזי של וואן ריפבליק, ראיין טדר יצר והפיק שירים לאמנים רבים, בהם ביונסה, אדל, קלי קלארקסון, וואן דיירקשן, והיה מועמד לגראמי, בין היתר עבור השיר "Halo" שכתב לביונסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully