וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקי, כלבו של ארז טל, שכיכב בתוכנית "רק בישראל", מת בגיל 17

3.12.2016 / 22:46

"הרגע הזה בכל תוכנית, שבו היינו קוראים לשוקי והוא היה דוהר פנימה, הוא לדעתי עד היום הרגע הכי אנרכיסטי בפריים טיים של הטלוויזיה בישראל", ספד ארז טל בפני וואלה! תרבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מי יתן ויזכה בגן עדן למיץ תפוזים ללא הגבלה". הכלב שוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלב שוקי, שכיכב בקביעות בתוכנית "רק בישראל", מת בגיל 17. שוקי הופיע בתוכנית לצד בעליו, מגיש והוגה התוכנית ארז טל ואורנה בנאי. "מסתבר שזה נכון, שכל כלב בא יומו", כתב הערב טל בעמוד הפייסבוק שלו. "כוכב הטלוויזיה שוקי הלך לעולמו בשיבה טובה כשהוא בן 17. מי יתן ויזכה בגן עדן למיץ תפוזים ללא הגבלה". טל הוסיף ואמר לוואלה! תרבות: "שוקי היה כלב בלתי צפוי. הרגע הזה בכל תוכנית, שבו היינו קוראים לו והוא היה דוהר פנימה, הוא לדעתי עד היום הרגע הכי אנרכיסטי בפריים טיים של הטלוויזיה בישראל".

תוכנית הסאטירה "רק בישראל" שודרה בקשת, ערוץ 2, בין השנים 1998 ל-2003, ושבה לעונת ספיישל ב-2007. הכלב שוקי לא הופיע בה מהיום הראשון, תחילה הופיעה בה סיגלית, כלבתה של בנאי. הוא הפך לאחת משלוש הדמויות המרכזיות בה. שוקי היה כלבו של ארז טל ושל מיכל בת זוגו לשעבר. לאחר פרידתם, שוקי נשאר תחילה אצל טל ולאחר מכן בשל נסיעות מרובות של טל בעולם בעקבות התכנית "הכספת", עבר שוקי למיכל. שוקי לא הותיר אחריו דור המשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully