וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תלחץ על הכפתור הזה": צפו בטריילר המלא הראשון של "שומרי הגלקסיה 2"

4.12.2016 / 7:00

בייבי גרוט ורוקט נקלעים לעימות בלתי צפוי בגלל שלט של פצצה והחבורה כולה נלחמת בחייזר ענק בחלל. הפרטים האלה ושלל בדיחות קצרצרות מלווים את ההצצה הראשונה לסיקוול של "שומרי הגלקסיה"

צילום מסך

מסע הקידום של "שומרי הגלקסיה 2" ממשיך לשמור על מעטה של חשאיות לגבי עלילת הסרט, אבל מתבל אותה בהרבה טירוף משעשע. אחרי ההצצה הקצרצרה שקיבלנו באוקטובר, שחררו אולפני מארוול לפנות בוקר (ראשון) את הטריילר המלא הראשון לסיקוול של סרט הגיבורים המצליח.

פרט העלילה היחיד שנחשף בטריילר הוא שסטאר-לורד (כריס פראט), גומורה (זואי סלדנה), דראקס (דייב באטיסטה), רוקט (בראדלי קופר) ובייבי גרוט (וין דיזל) ייאבקו בחייזר ענק. מה ההקשר ואיך כל זה משתלב בסיפור החיפוש אחר אביו של סטאר-לורד? את זה עדיין לא מוכנים היוצרים להסביר כרגע. כפיצוי קיבלנו סצנה משעשעת במיוחד שבה רוקט מנסה להסביר לגרוט למה אסור לו ללחוץ על הכפתור שמפעיל פצצה, ונתקל בקשיים.

עלילת הסרט החדש צפויה להתרחש חודשיים בלבד לאחר סיום הסרט המקורי, ובו נתוודע לראשונה לאביו של פיטר קוויל, אגו (קורט ראסל), כוכב לכת בעל יכולות חישה שמסוגל ללבוש דמות אדם כאשר ברצונו לתקשר עם בני אנוש. גם הפעם צפויה ללוות את הסרט קלטת מיקסטייפ של שירים נוסטלגיים, שהפכה ללהיט בסרט הראשון.

"שומרי הגלקסיה 2" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-4 במאי, 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully