וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מדברת ככה": צפו בג'ניפר אניסטון פוגשת את החיקוי שלה

4.12.2016 / 10:35

אניסטון הגיעה לאולפן סאטרדיי נייט לייב כדי "להתעמת" עם החיקוי הנפלא של ונסה באייר לרייצ'ל של שנות התשעים. ומה באשר לאיחוד של 'חברים'? אניסטון ממש היתה רוצה שכולנו נתקדם כבר

12 שנה חלפו מאז פרק הסיום של "חברים". בפרק הזמן הזה הספיקה ג'ניפר אניסטון לככב בלא פחות מ-20 סרטים, להתגרש מבראד פיט ולהינשא לג'סטין ת'רו, ובכל זאת גם כשהיא מקדמת את סרטה החדש בשנת 2016 השאלה הראשונה שתישאל היא: "מתי נקבל פרק איחוד של 'חברים'"?

אניסטון, כיאה לכוכבת שמנסה להמשיך הלאה, מנסה בעדינות רבה לשים את הכל מאחוריה ולהמשיך קדימה. הפעם, במקום לנסות ולהתמודד עם השאלה בפעם האלף, היא הגיעה לאולפן סאטרדיי נייט לייב, כדי להתמודד פנים אל פנים מול החיקוי המופלא של ונסה באייר. הקטע שבו באייר, בתסרוקת רייצ'ל ובאוברול הג'ינס הנצחי, מגיבה בקולה הנדהם תמידית של אניסטון מהסדרה, כבר הפך לאחד האהובים בתכנית.

"את יודעת? 'חברים' היתה לפני בערך חמישה מיליון וחמש שנים", סיפרה אניסטון לבאייר הנרגשת מהאפשרות למפגש קרוב עם ג'ואי, פיבי, רוס וצ'נדלר, "אני חושבת שכדאי שנתקדם". היא גם הביעה ספק באשר לאיכות החיקוי, ואז נכנסו השתיים למעגל סגור שבסופו רוס כמובן אשם תמיד.

הגדילו עם החץ וצפו בקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully