וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוגעת בשמיים: גל גדות בצמרת דירוג הכוכבים של IMDB לשנת 2016

5.12.2016 / 16:22

הכוכבת הישראלית ממשיכה למצב את עצמה כאחת מהשחקניות האהודות בעולם. גדות דורגה במקום השישי במדד הפופולריות של מאגר הקולנוע הענק, כשהיא מקדימה בדירוג את אליסיה ויקנדר ולאונרדו דיקפריו. במקום הראשון דורגה מרגו רובי

צילום מסך

עונת הפרסים והסיכומים ממשיכה לחייך אל גל גדות, ולמצב אותה כאחת הכוכבות הפופולריות ביותר בהוליווד כיום. אחרי שזכתה למועמדות לפרס שחקנית האקשן הטובה ביותר בטקס פרסי המבקרים, מופיעה גדות גם ברשימת הכוכבים הפופולריים ביותר של מאגר הקולנוע המקוון IMDB.

האתר, שבו מבקרים מדי חודש כ-250 מיליון גולשים, דירג את הכוכבים והכוכבים של הוליווד על פי מספר הפעמים שבהם נצפה הפרופיל שלהם. גדות מדורגת במקום השישי ברשימה, כשהיא מקדימת את זוכת האוסקר אליסיה ויקנדר, את כוכבת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", דייזי רידלי, ואת לא אחר מאשר לאונרדו דיקפריו שסוגר את עשרת הכוכבים הנצפים ביותר.

"'באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק' אמנם התמקד בצמד גיבורים גבריים, אך היה זה התרגום המודני לוונדר וומן של גדות, שהותיר את המעריצים נלהבים במשך חודשים", נכתב בהסבר לבחירתה של גדות. "גדות צפויה לככב בשנה הבאה ב'וונדר וומן', וב'ליגת הצדק' שישוחרר בשנה שלאחר מכן, ובשני המקרים היא תחזור לדמותה של דיאנה פרינס. ככל ש-2016 היתה מוצלחת עבור גדות בהקשר של הקומיקס, היא כיכבה גם ב"השכנים של ג'ונס", "טריפל 9" וב"קרימינל".

את הרשימה השנה מובילה מרגו רובי (שכיכבה ב"טרזן", "יחידת המתאבדים" ובקומדיה "Whiskey Tango Foxtrot"), כאשר במקום השני מדורגת אמיליה קלארק ("משחקי הכס") ולאחריה מילי בובי בראון ("Stranger Things") שנבחרה לתואר "פריצת השנה" של האתר. את החמישייה הראשונה סוגרים טום הארדי ומורנה בקארין.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully