וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקר קולינרי: יעקב אלגרנטי מ"מאסטר שף" עובד על תוכנית בישול בכיכובו

7.12.2016 / 6:02

לוואלה! תרבות נודע כי מתמודד העונה הנוכחית של "מאסטר שף" עובד בימים אלה על פיילוטים לתוכנית בישול בכיכובו. "זה מביא וייב אחר. אני מכדרר תפוזים, יש שם וייב Fאנקי", סיפר. "הכל בא אלי מהחשיפה"

"מתוך מאסטר שף – עונה שישית", באדיבות שידורי קשת וגיל הפקות
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלגרנטי במאסטר שף/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעקב (יקי) אלגרנטי, הרוקר של "מאסטר שף", כבר חושב על השלב הבא בקריירה הקולינרית שלו. אלגרנטי בן ה-53, גיטריסט ובעל בית מלאכה ובית ספר לתיקון ובניית גיטרות מרמת השרון, הוא המתמודד השלישי שהודח בעונה הנוכחית של "מאסטר שף", ולוואלה! תרבות נודע כי בימים אלה הוא מתכנן הפקת תוכנית בישול בכיכובו, שנמצאת כעת בשלב של צילומי פיילוטים.

התוכנית, לדבריו, תהיה מעין "ג'יימי אוליבר ישראלי". "זאת תהיה תוכנית אוכל מדליקה לאללה. אחת מהתוכניות הכי פאנקיות שיש. זה מביא וייב אחר, אני מכדרר שם תפוזים, אתה יודע, יש וייב של Fאנקי", אמר לוואלה! תרבות.

"זה מומנט כזה, שיש פתאום כל כך הרבה הכרה וכל כך הרבה אנשים אוהבים אותי", סיפר על תקופה זו, שבה הוא מקבל תגובות חיוביות ברחוב על השתתפותו ב"מאסטר שף". "קיבלתי מכמה קולינרים במדינה דיבור שיש לי איזה אישיות - אני לא רוצה להשתחצן - אבל אישיות שהיא פאנקית כזאת והיא אנטיתזה לכל השפים הכבדים שיש להם כבר מסעדות, אלא משהו קליל עם שפה מאוד מסוימת שבאה קצת מהרוק'נרול. ואמרו לי 'אתה חייב לעשות תוכנית בישול, תהיה ג'יימי אוליבר', ולשם אני חותר", תיאר.

ומה בתפריט? "ללמד את כל הפטנטים והסודות שמאחורי הסטריט פוד. למשל המבורגר - אז יש לו סוד, כי הרי כל אחד יכול לקחת בשר טחון ולעשות ממנו קציצה בבית, אבל איך אתה יכול לעשות את ההמבורגר כמו הההמבורגריות של ה'המבורגרי'. איך שעושים המבורגר באמיתי", סיפר בחיוך. כעת כאמור, הפרויקט נמצא בשלב הפיילוטים, כשלאחר מכן תתמקד העבודה בלמצוא לו גוף שידור. "אנחנו עושים ארבע פיילוטים כרגע, ואנחנו בצילומים כבר", סיפר.

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully