וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת חן סבג: הוטרדתי מינית על ידי במאי

6.12.2016 / 16:01

בכנס "נשים בחזית" של "סלונה" גילתה כוכבת "מטומטמת" כי הוטרדה מינית "כמה פעמים בחיים", אחת מהן בעת שעבדה כשחקנית תחת במאי שאת שמו לא חשפה. "הוא התחיל לשלוח ידיים וזה והעמדתי אותו במקומו. הוא התעמר והתעלל בי בגלל זה"

אוהד קב

(בסרטון: קטע מתוך "מטומטמת" שיצרה בת חן סבג)

seperator

השחקנית בת-חן סבג, כוכבת ויוצרת הסדרה "מטומטמת", סיפרה כי הוטרדה מינית מספר פעמים, אחת מהן על ידי במאי שתחתיו עבדה. בפאנל שנערך היום (שלישי) בכנס "נשים בחזית" של אתר "סלונה", בו השתתפו גם דניאלה לונדון דקל, דורית חכים ומרלין וניג, נשאלה סבג האם חוותה תקיפה מינית. "הוטרדתי מינית כמה וכמה פעמים בחיים שלי. כן, זה משהו שאני מכירה, בטח. כולנו", השיבה.

"זאת היתה סיטואציה עלובה ביותר. כאילו הייתי השחקנית, הוא היה במאי, הוא התחיל לשלוח ידיים וזה, והעמדתי אותו במקומו כי אני כן בן אדם שאומר", תיארה את המקרה. בעקבות זאת, סיפרה סבג, זכתה ליחס משפיל ממנו. "הוא התעמר בי והתעלל בי וממש יצא מניאק איתי בכל הזדמנות בגלל שהעמדתי אותו במקום".

"אז בזמנו לא עשיתי כלום, התמודדתי עם זה, עם הפרצוף שלו, של לבוא כל יום לחזרות", סיפרה והוסיפה כי היום היא בדעה שיש "להגיד ולהוציא ולצעוק את זה, וגם אם את התמודדת עם זה אז עדיין לצעוק כי יש מישהי שלא תוכל להתמודד עם זה ואת עושה את השירות גם בשבילה". לדבריה, "זה על הפנים כל הקטע של ההטרדות המיניות עכשיו. לא אמרתי שום דבר שלא יודעים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully