וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "יחידת המתאבדים" מקבל את מה שמגיע לו

7.12.2016 / 9:28

הטריילר הכן לסרט הגיבורים הנוראי אפילו לא היה צריך להתאמץ כדי למצוא בדיחות, קלי קלארקסון שומעת בהפתעה שקיבלה מועמדות לגראמי ואיימי שומר מתמודדת עם השונאים. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

17:29 - לקרוז בקהאם יש סינגל. אלוהים

ובכן, הגיהנום קפא וקרוז בקהאם, הבן של, שחרר את סינגל הבכורה שלו "If Everyday Was Christmas". מאחורי הקריירה החדשה של בקהאם הצעיר עומד סקוטר בראון שגילה, כזכור, גם את ג'סטין ביבר. בראון הספיק להתקוטט בטוויטר עם פירס מורגן לגבי בקהאם וזאת לאחר שמורגן טען כי בראון והוריו של בקהאם (ויקטוריה ודיוויד) מנצל ילדים צעירים על מנת להרוויח כסף.

כל ההכנסות מהסינגל יופנו לארגון צדקה בשם "Make Some Noise".

16:22 - הצצה לטריילר הראשון של ספיידרמן

אנחנו בעידן הזה שבו צריך טיזר כדי לקדם יציאת טריילר שמקדם סרט שייצא רק בשנה הבאה. זה מטומטם? כן, זה מיותר? כן, אנחנו מרגישים חובה לדווח על זה? כן. אז הנה: 16 שניות של טום הולנד מתלהב מהמתנה שקיבל מטוני סטארק, והיתר? מחר.

15:44 - אמה ווטסון מתחברת למעגל

הטריילר ל-"The Circle" כבר יצא אתמול אבל אנחנו עדיין דוהרים עליו. אמה ווטסון וטום הנקס מככבים בסרט שעוסק בחברת היי-טק תמימה לכאורה שמתגלה כמשהו אחר לגמרי. אתם תיאלצו להסתפק בתיאור הזה.

10:09 - כל הסרטים של השנה במאש-אפ אחד

דצמבר הוא חודש הסיכומים והמאש-אפים, ואחד המסורתיים והיפים שבהם הוא זה שמאגד את הטריילרים של כל סרטי השנה. 262 סרטים שולבו ביצירה היפהפיה הזאת של קלארק ז'ו, ומלווים בשישה שירים שהופיעו בשישה מהסרטים המופיעים בסרטון. קחו לכם שמונה דקות הפסקה, זה שווה את זה.

09:46 - איימי שומר משיבה מלחמה למבקריה

שמועות עקשניות מחברות בימים האחרונים בין איימי שומר לבין סרט הלייב אקשן של ברבי, שנמצא בימים אלה בפיתוח. אחד מהמערכונים הפופולריים ביותר של שומר היה פרודיה על ממדיה הלא ריאליסטיים של הבובה האלמותית, שמציבה ציפיות בלתי אפשריות עבור בנות ונערות.

כעת, כשנראה שיוצרי הסרט קיבלו את המסר והחליטו להציב במרכזו את שומר, התעוררו גולשי הרשתות החברתיות ומחו על הבחירה בה. שומר, כמובן, לא נותרה חייבת, והגיבה בפוסט ארוך באינסטגרם שלה.

"כבוד גדול עבורי להיות מועמדת לשני פרסי גראמי (עבור ספר האודיו "The Girl With The Lower Back Tattoo" והמופע החי באולם אפולו) ולהיות מועמדת לתפקיד חשוב של אייקון. האם זה ביוש גופני אם את יודעת שאת לא שמנה ושיש לך אפס אחוזי בושה במה שאת עושה? אני לא חושבת. אני חזקה וגאה באופן שבו אני חיה את חיי ואומרת את מה שאני חושבת ונלחמת עבור מה שאני מאמינה, ואני נהנית לעשות את זה עם אנשים שאני אוהבת. איפה הבושה? היא לא שם. זאת אשליה.

"כשאני מביטה במראה אני יודעת מי אני. אני חברה טובה, אני אחות ובת. אני קומיקאית קשוחה שממלאת אולמות ברחבי העולם, כותבת לטלוויזיה ולקולנוע ומפרסמת ספרים שבהם אני חושפת הכל, ואני חסרת פחד. תודה לכל מי ששלח מילים חמות ותמיכה, ותנחומיי הכנים לטרולים שכואבים באופן שלעולם לא נוכל להבין. אני רוצה להודות להם על כך שהדגישו כמה אני בחירה מוצלחת. זאת התגובה שלהם שגורמת לנו לחשוב שמשהו לא טוב קורה בתרבות שלנו ואנחנו צריכים לעבוד יחד כדי לשנות אותו. כל מי שסבל מהצקות ובריונות והרגיש רע בנוגע לעצמו, אני נלחמת עבורכם, עבורנו... אני גאה להוות מודל לחיקוי: 'אני קובעת אם אני יפה, אני קובעת אם אני חזקה. אתם לא תקבעו את הסיפור שלי' אני אקבע'".

09:42 - קלי קלארקסון מגלה בשידור חי שהיא מועמדת לגראמי

כמו כל כוכבי הוליווד שמספרים מדי שנה איך ישנו או היו בחדר הכושר, ובכלל שכחו מהעובדה שמכריזים על המועמדויות לאוסקר, ושהם נחשבים למועמדים מובילים - כך גם זמרים נתפסים ב"אותנטיות" כשהם מגלים להפתעם שקיבלו מועמדות לפרס הכי נחשב בתחומם.

הנה קלי קלארקסון מתארחת בתחנת רדיו, ממש בזמן הכרזת המועמדויות, ולא ממש מבינה על מה היא מועמדת, אבל די ברור שהיא מאוד נרגשת. ככה זה כשיש הרבה על הראש, לפעמים שוכחים מזוטות.

09:36 - עושים צדק: "יחידת המתאבדים" זוכה לטריילר כן

הרבה סרטים הרוויחו ביושר את הפיכתם לשק חבטות עולמי, אבל "יחידת המתאבדים" ממש נמצא בצמרת הרשימה הזאת. מתחרה בכיר על תואר הדבר הכי נורא שהגיע למסך קולנוע עם "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ולכל הרוחות, שניהם הגיעו אלינו בפער של חמישה חודשים זה מזה. ואתם עוד פקפקתם בכך ש-2016 היתה אסון בכל מובן.

המדור הגאוני של Screen Junkies אפילו לא היה צריך להתאמץ הפעם, הבדיחות די כתבו את עצמן. כולל האיש היחיד שיכול היה להפוך את הג'וקר לדושבאג בעשר דקות, האישה היחידה שגילמה נבל שנראה כמו בובה מתנפחת בסוכנות רכב והסרט היחיד שבו הגיבורים מרגישים צורך לספר לכם כל הזמן שהם "הרעים", כי העניין הזה כנראה לא היה מספיק ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully