וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של טיילור סוויפט: האזינו לכוכבת הפופ בדואט חדש עם זאין מאליק

9.12.2016 / 11:52

יחד עם כוכב וואן דיירקשן לשעבר הוציאה סוויפט את "I Don't Wanna Live Forever", פסקול הסרט "חמישים גוונים של אופל", שיצא לאקרנים בפברואר 2017. האזינו לביצוע שמסעיר את המעריצים

טיילור סוויפט. GettyImages
הסעירה את הטוויטר. סוויפט/GettyImages

יומיים אחרי ששוחרר הטריילר השני לסרט, "חמישים גוונים של אופל" ממשיך לעשות רעש ולעורר עניין. הפעם זה בזכות אחד משירי הפסקול שיצא היום (שישי) לאוויר, בביצועם של לא פחות מטיילור סוויפט וזאין מאליק.

בשעות הבוקר העלתה סוויפט בחשבון הטוויטר שלה טעימה של כחצי דקה מתוך השיר, מלווה בכמה קטעי וידאו מהסרט שיצא לאקרנים בשנה הבאה, ועוררה סערה בקרב המעריצים ברשת. בשיר ששמו "I Don't Wanna Live Forever" שרים ענקי הפופ שורות כמו "מותק, מותק, אני מרגישה מטורפת/ ערה כל הלילה, כל הלילה וכל היום".

האזינו לשיר החדש:

"חמישים גוונים של אופל" ממשיך לגולל את מערכת היחסים הסבוכה בין הסטודנטית אנסטסיה סטיל (דקוטה ג'ונסון) והמיליארדר המנוכר כריסטיאן גריי (ג'יימי דורנן). בסרט ההמשך מתמודד כריסטיאן עם שדים מעברו, בעוד סטיל נאבקת על תשומת לבו כאשר היא חווה את תסכולן וכעסן של הנשים שהיו שם לפניה. הסרט הקודם בסדרה, "חמישים גוונים של אפור", הפך להצלחה קופתית מרשימה (571 מיליון דולר) על אף שורת הביקורות הגרועות להן זכה מקיר אל קיר. "חמישים גוונים של אופל" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-9 בפברואר בהפצת גלובוס מקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully