וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "ימי חיינו" ג'וזף מסקולו הלך לעולמו בגיל 87

10.12.2016 / 9:34

מסקולו, שגילם את דמות הנבל סטפנו דימרה מאז שנת 1982, מת בעקבות סיבוכים של מחלת האלצהיימר ממנה סבל. "החיוך על פניו תמיד ניחם את כולנו", מסר מפיק "ימי חיינו"

ג'וזף מסקולו. GettyImages
"החיוך התמידי על פניו ניחם את כולנו ונתגעגע אליו". ג'וזף מסקולו/GettyImages

אבידה גדולה נוספת לעולם הסבון: ג'וזף מסקולו, שגילם את דמותו של סטפנו דימרה באופרת הסבון"ימי חיינו" מאז שנת 1982, הלך לעולמו בעקבות סיבוכים של מחלת האלצהיימר ממנה סבל. "בצער רב אני נאלץ להודיע על מותו של חברנו האהוב ג'וזף מסקולו", מסר לתקשורת קן קורדיי מפיק "ימי חיינו", "החיוך על פניו תמיד ניחם את כולנו ונתגעגע אליו. נוכחותו הגדולה מהחיים, לבו הרחום והחיוביות שנבעה ממנו ללא הרף השפיעו על כולנו במשך עשורים וימשיכו להתקיים בזכרונותיהם של המעריצים. מחשבותינו ותפילותינו עם משפחתו".

מסקולו הצטרף ל"ימי חיינו" בינואר 1982 וגילם את דימרה, נבל העל של הסבונייה, עד תחילת השנה שבה דמותו מצאה את מותו. עם זאת, יש לציין כי מותו של דימרה השנה לאו דווקא סימן את סופו של מסקולו בתוכנית שכן דמותו מתה 12 פעמים קודם לכן - בין היתר בהתרסקות מכונית לנמל קפוא, מגידול במוח, התפוצצות מכונית והתפוצצות מטוס. דמותו של דימרה אופיינה בעיקר באובססיה שלה למרלנה אוונס וג'ון בלק.

בנוסף ל"ימי חיינו", מסקולו כיכב באופרת הסבון "היפים והאמיצים" כמאסימו מרונה, אהובה של סטפני פורסטר מימי האוניברסיטה ובהמשך התברר כי הוא, ולא אריק פורסטר, אביו הביולוגי של רידג' פורסטר. דבר שזעזע את הסבונייה וגרם לה להתפתח יצירתית לכיוונים חדשים. מסקולו שיחק גם באופרות הסבון "סנטה ברברה" ו"בית חולים ג'נרל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully