וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: עלייתה ונפילתה של הבובה טלא מהתוכנית "טלפלא". צפו

אלי גורנשטיין חושף את התדרדרות הבובה טלא לעולם הפשע, ריקי גל מבואסת שלא מזהים שהיא זו שביצעה את שיר פתיחת "הצריף של תמרי", וכוכבת צעירי תל אביב חושבת שצריך לחזור לצניעות. מסע נוסף בנפתולי הנפטלין של כוכבי הילדים מהעבר בערוץ 1. צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: מתן חדד, אוהד פיטר וניב מעוז

לפני 40 שנה, הב?ו?ב? טלא מהסדרה "טלאפלא" היה כוכב ענק, אהוב ומאושר. ואיפה הוא היום? ובכן, למרבה הצער בשנים שאחרי התהילה – הגיעה הנפילה. אלי גורנשטיין, שהשתתף בתוכנית, חושף בפנינו את הגורל האכזר שציפה לבובה של המדינה. "טלא נתפס בשוחד", אומר לנו גורנשטיין בקול עגום. "הוא שיחד את שר הכלכלה. ומסתבר שהוא בנה על אדמות של פלסטינים. מתנהל בעליון משפט עם טלא".

בנוסף להפתעות כאלה בטלפלא, גם ריקי גל הופתעה לרעה. הסיבה: הרבה אנשים לא מזהים שהיא הקול שמאחורי שיר הפתיחה של התוכנית "הצריף של תמרי". גל אמרה לנו: "לא ידעו ועדיין לא יודעים שאני שרה, מכיוון שלא נתנו לי את הקרדיט על המסך. אבל לאט לאט".

ועוד בנפתולי הנפטלין של כוכבי הילדים והנוער מהעבר: פגשנו גם את אלינור אהרון שכיכבה בתוכנית "לא כולל שירות" של צעירי תל אביב, הזכרנו לה את גרסת הכיסוי שלה לשיר "כמו תפילה" של מדונה, שעוררה סערה קלה בטענה להופעתה הלא צנועה, אבל כשמשווים את זה לנועה קירל היא נראית חסודה יותר מהאפיפיור. "חשוב לחזור למידה מסוימת של צניעות כדי ששוב אפשר יהיה להתחיל לחשוף משהו", אמרה לנו אהרון.

seperator

פגשנו את גורנשטיין, גל, אהרון – וגם את הזמר אדם, ישראל גוריון ומיכל ינאי - במסגרת פרוייקט "כך היינו", מצעד וואלה! NEWS ומחלקת הילדים והנוער של ערוץ 1. הצטרפו לתוכנית הספיישל בערוץ הראשון ותגלו מי הזוכים, שתשודר ביום שישי, 23 בדצמבר, בשעה 21:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully