וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 122: מי הרס לשאנן דוהרטי את חיי המין?

15.12.2016 / 0:00

עמוד הפייסבוק של ליאם פין מוואן דיירקשן התמלא בתכנים פורנוגרפיים, ניקי מינאז' התנכלה לאישה פגועה בנפשה ופירס מורגן לא מסוגל להביט על מדונה בלי להקיא. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: וויל סמית מבקש את הקש

וויל סמית דורג השבוע במקום השני ברשימת השחקנים שמרוויחים יותר מדי כסף, עם משכורות עתק עבור סרטים שמתרסקים בקופות. למרות חשבון הבנק המנופח יתר-על-המידה, גם לסמית יוצא לשכוח את הארנק בבית מדי פעם, מה שמאלץ אותו לגייס את הקסם הוויל סמיתי שלו וללכת לקושש מזומנים אצל זרים. השבוע הוא סיפר על מקרה בו נאלץ לדרוש ממעריץ 10 דולר עבור תמונה משותפת, על מנת שיוכל למלא את מיכל הדלק שלו ולהגיע הביתה. מפורסמים, הם ממש כמונו. רק עם המון כסף ועם אנשים שייתנו להם עוד קצת למרות זאת.

וויל סמית בטקס הטוני. Bryan Bedder, GettyImages
וויל סמית בטקס הטוני/GettyImages, Bryan Bedder

מקום 4: פיגוע פייסבוק אצל וואן דירקשן

חייו האישיים של ליאם פיין עומדים להשתנות בקרוב, כשיהפוך לאב מבת זוגו שריל, כך שאין לו ממש זמן להתעסק בשטויות. לצערו, זה בדיוק מה שנגזר עליו לאחר שעמוד הפייסבוק שלו נפרץ, והועלו אליו שלל תכנים פורנוגרפיים. העמוד נוקה במהירות, וליאם שב להיות הדמות המשפחתית שמצופה ממנו להיות. נו טוב, לפחות הפורצים לא אכלו לנו את הראש עם פוסט על דעות לא פופולריות.

מקום 3: מי הרס לשאנן דוהרטי ובעלה את חיי המין?

כאילו המאבק של שאנן דוהרטי במחלת הסרטן לא קשה מספיק, היא נאלצת להתמודד גם עם מאבקים משפטיים הקשורים במחלתה. האחרון בהם הוא תביעה שהגיש בן זוגה, קורט איסוורינקו, נגד סוכניה של דוהרטי. לדבריו (כמו גם לפי תביעה שהגישה דוהרטי בעצמה בעבר), צוות הניהול של דוהרטי הזניח את הטיפול בפוליסת הביטוח שלה, וכך אבחונה כחולה במחלת הסרטן התעכב. אבחון מוקדם יכול להיות מציל חיים, ובמקרה של בני הזוג, יכול היה להציל את חיי המין שלהם שנהרסו, לפי כתב התביעה, בעקבות אותה הזנחה פושעת. גם בזמנים כאלה אסור לשכוח את החיים עצמם.

מקום 2: ניקי מינאז' מציקה

טיפ חשוב לחיים הוא: אל תצלמו אנשים במרחב הציבורי בלי הסכמתם. לא את הבחור שיושב מולכם באוטובוס ויש לו שיער מוזר, לא את ההיא שדומה לאמא של החברה הכי טובה, ובטח ובטח לא אדם עם לקות כלשהי. ניקי מינאז' למדה זאת השבוע על בשרה, לאחר שצילמה ופרסמה סרטון בו נראית אישה פגועה בנפשה וחטפה מארגוני תמיכה נפשית. "אף אחד לא היה עושה צחוק מחולה סרטן, ומחלה נפשית היא מחלה ככל המחלות", מסר נציג ארגון המסייע לפגועי נפש ובני משפחותיהם. עזבי ניקי, זה לא שווה את הלייקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסרת רגישות? התמונה שצילמה ניקי מינאז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: להקיא על מדונה

שגרה חדשה מתקיימת לאחרונה ב"בוקר טוב בריטניה", ובה המנחה פירס מורגן מגיב לאירועי השעה בצורה מוגזמת ופוגענית. הוא פקפק באמינותה של ליידי גאגא לאחר שזו נפתחה וסיפרה על התקיפות המיניות שעברה ועל ההתמודדויות הנפשיות שליוו אותה לאחריהן, וגם במדונה הוא הטיח עלבונות. מנחי התכנית צפו בקטע מתוך הופעתה של מאדג' ב"קארפול קריוקי", במהלכו היא מנענעת את ישבנה לעיני המצלמה. אתם יודעים, מה שמדונה עושה כבר שלושים שנה. לטענתו, היא "לא יכולה להיות בת 58 ולפזז לה", והוסיף שהוא דווקא מחבב אותה, כשהיא מתנהגת בהתאם לגילה. ואז הוא טען שיש לו בחילה, הוציא דלי ועשה עצמו מקיא. כי בגילו זה הולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירס מורגן. כי רק לגברים מבוגרים מותר להשתטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully