וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב? החזאית הרומניה ניסתה לחלוב עז וחשפה פטמות בשידור חי

25.12.2016 / 9:35

החזאית הסקסית, דניאלה קרודו, הפכה לכוכבת רשת כשחשפה "בטעות" את פטמותיה בשידור חי כבר מספר פעמים - והנה היא עושה את זה שוב, הפעם כשהיא מנסה לחלוב עז

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

לא ברור איך הצליחה מי שכתה לכינוי "החזאית הסקסית ביותר ברומניה" לחשוף בטעות את הפטמות שלה בשידור חי כבר יותר מ-5 פעמים, אולם לאור ההצלחה שהיא זוכה לה ברשתות החברתיות - יש מצב הגיוני שהיא עושה את זה במכוון.

באוקטובר האחרון הכרנו לכם את דניאלה קרודו, החזאית שנוהגת להתלבש נועז ולבצע ריקודים חושניים בשידור, תוך כדי הגשת התחזית. תאונות מלתחה חוזרות ונישנות חשפו את פטמותיה בשידור חי, אך זו נותרה אדישה בכל אחד מהמקרים. בפעם האחרונה שזה קרה לה, גם שותפתה להגשה חשפה ציץ בשידור חי כשהשמלה הצמודה שלבשה פשוט לא עמדה בלחץ והחליקה בקלילות מטה. המלביש של התכנית הזאת כנראה לא יודע להתאים מידות.

הפעם קרודו בת ה-27 נשלחה לחלוב עז בשידור חי, כי יש בזה היגיון ברור - בכל זאת, איך נדע אם ירד גשם מחר בלי לחלוב איזה עז לפני? מפה לשם, קרודו התכופפה לעז כדי ללטף אותו וחשפה לא פטמה אחת - אלא שתיים.

חזאית חולבת עז וחושפת שד. צילום מסך
אופסי? החזאית חשפה את הפטמות שלה בשידור חי בפעם המי יודע כמה וזה כבר נראה חשוד/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

החזאית שלא מצליחה להישאר לבושה - גרמה גם למגישה לידה להחשף

לכתבה המלאה

הקטע הזה - כמו קודמיו - צברו מעל למיליון צפיות ואלפי תגובות זועמות מהורים או נלהבות מגברים. מישהו כתב: "מישהו שם מאחורי הקלעים פוטר עכשיו - או קיבל העלאת שכר משמעותית".

ככה זה נראה בפעם הקודמת

והנה עוד פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully